خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند:

کارهای فرهنگی را باید کاربردی پیش برد

همدان-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: کارهای فرهنگی را کاربردی پیش ببرید و یک دستور کار اساسی مد نظر متولیان فرهنگ باشد.
کد خبر: ۹۴۵۸۱۶۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهروز کیانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند اظهار کرد: شورای فعالیت‌های قرآنی سال‌ها است که فعالیت خود را در شهرستان نهاوند آغاز کرده و اهداف و ماموریت‌هایی تعریف شده است که این اهداف و ماموریت‌ها باید احصا و عملی شوند.

وی با بیان اینکه جلسات شورای فعالیت‌های قرآنی باید به صورت مجزا و کاربردی انجام شود، گفت: جهاد تبیین یکی از مباحث مهمی است که مقام معظم رهبری بارها و در مباحث مختلف به آن اشاره کرده‌اند و این مبحث مهم باید در دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی مد نظر قرار گیرد و در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند افزود: در بحث جهاد تبیین تولید محتوا کنید و آن را در فضای مجازی منتشر کنید.

وی بیان کرد: متولی کار فرهنگی مشخص است، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی متولیان کار فرهنگی هستند و باید در راستای انقلاب اسلامی کار فرهنگی انجام دهند.

کیانی افزود: کارهای فرهنگی باید یک کاسه باشند، زمانی که برنامه‌های فرهنگی جدا جدا انجام شوند به طور قطع برنامه خوبی نخواهد بود .

وی تصریح کرد: کارهای فرهنگی را کاربردی پیش ببرید و یک دستور کار اساسی مد نظر متولیان فرهنگ باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار