راجی پژوهشگر علوم دینی:

خط قرمز ائمه معصومین وحدت جامعه بود

حجت الاسلام اباصالح راجی پژوهشگر و محقق علوم دینی گفت: امامان معصوم، علمای بزرگ شیعی و امامین انقلاب اسلامی وحدت جامعه اسلامی را مهم‌ترین اصل برشمرده و بر حفظ وحدت اصرار داشته اند.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۶۱
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حجت الاسلام اباصالح راجی پژوهشگر و محقق علوم دینی گفت: امامان معصوم، علمای بزرگ شیعی و امامین انقلاب اسلامی وحدت جامعه اسلامی را مهم‌ترین اصل برشمرده و بر حفظ وحدت اصرار داشته اند.

 

راجی با اشاره به اینکه اگر وحدت نباشد اسلام نابود می شود، گفت: حضرت علی ۲۵ سال سکوت کردند تا نهال نوپای اسلام به درختی تنومند مبدل شود.

 

راجی با تقبیح عمل و رفتار کسانی که به مقدسات اهل تسنن یا شیعیان توهین می‌کنند، گفت: این توهین ها و ناسزا ها یا آگاهانه است که کار دشمن و عوامل اوست و یا ناآگاهانه است که باید آنها را توجیه و آگاه کرد تا از عواقب اینگونه رفتارها مطلع شوند.

وی با اشاره به روایتی از یکی از معصومین که فرمودند اهل تسنن برادر ما که نه، بلکه جان ما هستند گفت: آیا ما اجازه داریم این عزیزان را از خود برنجانیم؟

راجی که در گفتگو با خبرگزاری بسیج سخن می‌گفت، اظهار داشت: امروز وحدت یکی از مهمترین اموری است که باید هر مسلمان دلسوز اسلام هم به آن پایبند باشد و هم آن را ترویج کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار