خبرهای داغ:

نشست رؤسای محلات اسلامی شاهرود با فرماندهی انتظامی شهرستان

شاهرود_ نشست تعاملی و هم افزایی رؤسای محلات اسلامی شهرستان شاهرود و فرماندهی انتظامی این شهرستان با حضور جانشین و معاونت اجتماعی سپاه ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۲۶۴۲
|
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج، رؤسای محله‌های اسلامی، اعضا قرارگاه شهید شاطری، جانشین سپاه ناحیه شاهرود با فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان جانشین سپاه ناحیه شاهرود هفته وحدت و نیروی انتظامی را تبریک گفت و دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی و رؤسای محله‌های اسلامی به بیان مسائل و موضوعات مرتبط با امنیت در محله ها، تعاملات و ارتباطات سازمانی، فروش مواد مخدر خصوصاً اقدامات پیشگیری و مشاور حقوقی و... پدر خصوص آگاهی بخشی جوانان و نوجوانان را ارائه کردند.
سرهنگ پاسدار جعفر اسماعیلی مسوؤل معاونت اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود نیز در این نشست بر ضرورت تعامل و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی خصوصاً انتظامی شهرستان شاهرود و سپاه ناحیه تاکید کرد و بر راه اندازی خانه مهر و مرکز مشاوره سپاه ناحیه شاهرود و استفاده و مشارکت مشاورین و توان کارشناسان انتظامی در محله‌های اسلامی و شهرستان شاهرود تصریح و بر ضرورت حضور میدانی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در محله‌های اسلامی و تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی وارتباط دوسویه و مردمی کردن امنیت و مشارکت مردم محله در امنیت محله تاکید کرد.
سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز با استقبال از این پیشنهادات بر تعامل و همکاری و همفکری بیشتر سپاه و فرماندهی انتظامی تاکید نمود.

نشست رؤسای محلات اسلامی شاهرود با فرماندهی انتظامی شهرستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار