خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی:

استکبار جهانی از ایران قوی ترس دارد/ ایران قوی الگوی آزادی خواهان جهان

سردار مهدوی گفت: بحث امروز ساقط شدن نظام جمهوری اسلامی نیست دشمن روپوش پوشالی استعماری خودش را برداشته و علنا اعلام می‌کند که ما با ایران قوی مخالفیم حالا هر حکومتی می‌خواهد باشد یعنی ایران همواره باید مستعمره باشد.
کد خبر: ۹۴۶۲۵۴۰
|
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در شورای اداری شهرستان درمیان با اشاره به مسائل اخیر و تحرکات و ناآرامی‌هایی که در کشور به‌وجودآمده اظهار داشت: استکبار جهانی بعد از ۴۳سال عمر انقلاب اسلامی با همه تلاش شبانه‌روزی که داشته و با وجود نخبگان و اتاق‌های فکری که در عرصه‌های مختلف برعلیه جمهوری اسلامی به‌کارگرفته به نتیجه نرسیده است.

وی عنوان کرد: آخرین حربه‌ای که استکبار امید به آن بسته بود که در تابستان گذشته به‌عنوان تابستان داغ مطرح شد کار جمهوری اسلامی تمام است آن‌ها به شکلی برنامه‌ریزی کرده و به‌قطعیت رسیده بودند و سیستم‌های برآورد اطلاعاتی که در آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود دارد برآوردشان از درون جمهوری اسلامی این بود که کار نظام تمام است، اما علی‌رغم ادعای آنان آنچه در حوزه تئوری مطرح می‌کنند با آنچه در عرصه میدانی می‌بینند متفاوت است.
استکبار جهانی از ایران قوی ترس دارد/ ایران قوی الگوی آزادی خواهان جهان
مهدوی با بیان اینکه همه برآورد‌های دشمنان همواره غلط و دارای محاسبات اشتباه هستند خاطرنشان کرد: هرازچندگاهی با این برآورد‌ها و محاسبات غلط که به مسئولین دست‌اندرکار استکبار و رژیم صهیونیستی می‌دهند اتاق فکر دشمن می‌نشیند و موجی را درون کشور به راه می‌اندازد، چون شناخت نسبت‌به اسلام و اعتقادات دینی و مذهبی مردم کشور ما ندارند و فریب سرسپردگانی را می‌خورند که در داخل سیگنال‌های غلط به آن‌ها می‌دهند و آن‌ها بر آن اساس برنامه‌ریزی می‌کنند همواره شکست می‌خورند.

همواره انقلاب دربرابر چالش‌ها و مشکلات قوی شده‌است


وی یادآور شد: از ابتدای انقلاب اسلامی بلافاصله جنگ تحمیلی آغاز شد و همواره با چالش‌های متعدد و سختی‌هایی روبه‌رو بوده‌ایم و توانسته‌ایم این چالش‌ها و مشکلات فراروی انقلاب را طوری مدیریت کنیم که تبدیل به فرصت شود نتیجه این شده که همواره انقلاب دربرابر چالش‌ها و مشکلات قوی شده‌است و یکی از مشکلات محاسباتی دشمن است هر جا دشمن با چالش‌ها در راه مقابله با انقلاب جلو آمدند انقلاب قوی‌تر شده‌است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان افزود: همچنین هر از چند گاهی نیاز است غلبری شود ناخالصی‌ها خودش را نشان دهد و خالص‌ها مشخص شوند از اول انقلاب نیز در بین مدیران در سطوح عالی نظام خیلی کسانی بودند که در چالش‌ها و فرازونشیب‌هایی به‌وجودآمده غلبری شدند و با این جریانات هرازچندگاهی باعث خالص شدن خط اصیل انقلاب می‌شود و این از برکات نظام و انقلاب است.

وی ابراز داشت: مشکلات و آسیب‌هایی داریم و دشمن همواره تلاش کرده از دریچه این آسیب‌ها و مشکلات به نفع خودش استفاده کند و با امپراطوری رسانه‌ای که دارد بتواند روی ذهن ملت ما اثر بگذارد نسلی که امروز وارد عرصه اجتماعی می‌شود انقلاب و جنگ را ندیده‌است و به‌لحاظ فرهنگی به این نسل کمتر توجه شده‌است این خلأ‌ها باعث شده امپراطوری رسانه‌ای در فضای مجازی بتواند تاثیر خودش را بر افکار این جوانان بگذارند.

مهدوی بیان کرد: با جوانانی که این روز‌ها در کف خیابان آمدند صحبت کردم آنان علت آمدن خود را یا نمی‌دانند یا بسیاری سلبریتی‌ها با موضع‌گیری‌های غلط جوانان ناآگاه را دچار تصمیم عجولانه کردند و این‌ها بیانگر این است که براساس هیجانات درونی و اطلاعات غلطی که دریافت کرده‌اند تحریک‌شده و به میدان آمده‌اند.


وی با بیان اینکه اگر به‌لحاظ سیاسی انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم دشمن اساساً با ایران قوی مخالف است، خاطرنشان کرد: دشمن هر زمان که موفقیت‌های جمهوری اسلامی را ملاحظه می‌کند برنمی تابد و نمی‌تواند تحمل کند امروز که دولت با تمام توان وارد عرصه شده که مشکلات کشور را حل نماید دشمن با دیدن این واقعیت‌ها متوسل به توطئه می‌شود و نمی‌خواهد بگذارد ایران قوی شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: بحث امروز مقابله با انقلاب و مسائل اعتقادی و ساقط شدن نظام جمهوری اسلامی نیست دشمن روپوش پوشالی استعماری خودش را برداشته و علنا اعلام می‌کند که ما با ایران قوی مخالفیم حالا هر حکومتی می‌خواهد باشد یعنی ایران همواره باید مستعمره باشد و این قطعه از جغرافیای جهان حق این‌که استقلال و برتری داشته باشد را ندارد این حق را می‌خواهند از ایران بگیرند.

وی اظهار کرد: مردم و اقوام ایرانی ثابت کرده‌اند با هوشمندی توانسته‌اند روی پای خودشان بایستند و علی‌رغم همه مشکلات و چالش‌ها ایران هر روز از روز قبل قوی‌تر در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی ظاهر شده‌است ایران در عرصه‌های مختلف علمی، سلامت، نانو، دفاعی و اجتماعی قوی‌تر می‌شود.

مهدوی افزود: استکبار جهانی نمی‌خواهند بگذارند ایران به شکل مستقل در همه این عرصه‌ها پیش برود این یعنی تولید قدرت و قدرت جدیدی در منطقه و بین‌الملل ظاهر خواهد شد و قطعا با این روند پیش برود الگویی خواهد شد برای همه کشور‌های مستعمره و آزادی‌خواهان دنیا و ازاین‌رو دشمنان از ایران قوی ترس دارند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی و ایران قوی به حول قوه الهی و به برکت خون شهدا در راهی که انتخاب کرده محکم، مقاوم، هم‌گرا و هم‌افزا پیش خواهد رفت و قله‌های پیشرفت و توسعه را یکی پس‌از دیگری فتح خواهد کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: توصیه‌ای که دارم این‌که در عرصه فعلی ضمن هوشیاری و بصیرت لازم به وحدت و همدلی توجه کنید و برای مسائل جزئی و کوچک تفرقه ایجاد نکنید در همه عرصه‌ها به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید هم‌افزایی، هم‌گرایی و هم دلی داشته‌باشید.

وی متذکر شد: مشکلاتی وجود دارد و ما به‌عنوان مسئولین هر کس در جایگاه خودش وظیفه داریم در جهت حل‌وفصل مسائل و مشکلات مردم اقداماتی انجام دهیم و صادقانه دست‌به‌دست هم دهیم به توسعه و پیشرفت و کار و تلاش فکر کنیم.

مهدوی با تاکید بر اینکه خدمت به محرومین و مردم منطقه از وظایف اصلی ما است تصریح کرد: بخش زیادی از گلایه‌های مردم از کمبود‌ها نیست بلکه می‌خواهند کسی جوابشان را به‌درستی بدهد و اقناع کند ما وظیفه داریم صادقانه با مردم رفتار کنیم.

وی ادامه داد: طبق تجربه چهل‌ساله ما جایی‌که بی‌عدالتی پیش بیاید، به مراجعات توجه نشود و تکریم ارباب‌رجوع اتفاق نیفتد نارضایتی مردم را به‌دنبال دارد و روزی باید جواب‌گوی این رفتار خود باشیم امروز از فرصتی که توفیق خدمت رسانی نصیب ما شده نهایت بهره‌برداری را کنیم و به مردم خدمت صادقانه و خالصانه ارائه دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار