خبرهای داغ:
بیانیه بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری

در جنگ اراده ها پیروزی از آن جبهه حق است

بسیج اساتید با صدور بیانیه اعلام کرد: دشمنان دین، ایمان و شرف و غیرت، به دنبال بهانه ای هستند تا هرگاه ایران سربلند و عزیز ما به توفیقی دست یافت یا دشمن در حضیض و سراشیبی قرار گرفت، ذهن‏ها را از حقایق معطوف كنند.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۰۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل منتشر شد:

باسمه تعالی

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (صف: 8)

مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانید.

اساتید محترم، دانشجویان عزیز و ملت شریف ایران

دشمنان دین،  ایمان و شرف و غیرت، به دنبال بهانه ای هستند تا هرگاه ایران سربلند و عزیز ما به توفیقی دست یافت یا دشمن در حضیض و سراشیبی قرار گرفت، ذهن ها را از حقایق معطوف كنند تا بلكه راهی برای نجات خویش یا ابزاری برای لطمۀ به ما بیابند.

امروزه مرگ جانسوز یك دختر بهانه ای است در دست زن ستیزان و ار بین برندۀ حقوق زنان بسیاری در جهان و تبدیل كردن آنها به عروسك های بی اختیار، تا عمق كینه و نفرت خود را از دین و ایمان و عفت و حیا و پیشرفت های كشور عزیزمان علی رغم انبوه دشمنی ها، نشان دهند. هر چند عرض خود می برند و زحمتی برای ما ایجاد می كنند، اما به لطف ایزد منان این كشور و این ملت مقاوم  همیشه در صحنه، در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی و بستر سازی ظهور همچنان كوشا و سربلند است و پله های ترقی را می پیماید.

سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری ضمن محكومیت اقدامات رذیلانه و  برنامه ریزی شده دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی، از همگان در خواست دارد ضمن حفظ هوشیاری و رصد تحركات دشمن وظیفه تبیینی خود را نیز انجام دهند.

امروز جنگ اراده ها در جریان است و پیروزی از كسانی است كه ذیل اراده حق تعالی برای قوت جبهۀ حق و تضعیف جبهۀ باطل اقدام كنند.          

سی‏ام شهریور ماه 1401

سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار