خبرهای داغ:

بازدید مدیر مخابرات منطقه سمنان از اجرای پروژه فیبرنوری در دو روستای شاهرود

شاهرود_مدیر مخابرات منطقه سمنان، با بازدید از اجرای پروژه فیبرنوری روستا‌های مزج و جیلان شهرستان شاهرود، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های مخابراتی و مشکلات ارتباطی این روستا‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۶۲
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

بازدید مدیر مخابرات منطقه سمنان از اجرای پروژه فیبرنوری در دو روستای شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، در این بازدید، مهدی سعدی مدیر مخابرات شهرستان شاهرود ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه، توضیحاتی درخصوص وضعیت شاخص‌های مخابراتی و ارتباطی این سه روستا عنوان کرد.
مجید دارائی، با حضور در جلسه شورا و دهیاران روستای خیج، ضمن استماع مسائل و مشکلات مخابراتی این روستا، اظهار کرد: هدف مخابرات رفع موانع و مشکلات مخابراتی و ارتباطی روستاییان عزیز می‌باشد که این هدف با همکاری شورا و دهیاری محقق می‌گردد.
مدیر مخابرات منطقه سمنان خاطرنشان کرد: با به کارگیری نیرو‌های متخصص، شاهد تسریع در اجرای عملیات پروژه فیبرنوری این روستا‌ها خواهیم بود تا ساکنین این مناطق بتوانند از کیفیت مطلوب خدمات بهره‌مند گردند.
دارائی همچنین از مرکز مخابراتی کلاته خیج بازدید و ضمن دیدار مستقیم و گفتگو با پرسنل و کارکنان این مرکز، راهکار‌های لازم را جهت بهبود شرایط موجود ارائه و دستور پیگیری و رفع مشکلات و موارد مطروحه در اسرع وقت را صادر کردر.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار