خبرهای داغ:

بهره مندی ۹۴ درصد روستا‌های شاهرود از طرح هادی

شاهرود_رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود گفت: در شاهرود ۹۴ درصد روستا‌ها از خدمات طرح هادی بهره‌مند هستند که چهار روستا مانده که در مقایسه با کشور و استان عملکرد خوبی داشته ایم.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۳۵
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

بهره مندی ۹۴ درصد روستا‌های شاهرود از طرح هادیبه گزارش خبرنگار بسیج، مهدی پارسا در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات شرکت معدن زغالسنگ البرز شرقی با اشاره به فعایت‌های یکساله این بنیاد در شهرستان شاهرود اظهار کرد: در عمران روستایی ۳۳ میلیارد تومان در سال گذشته اعتبار داشتیم که نسبت به سال قبل از آن افزایش پنج برابری در بودجه داشتیم که در ۴۲ روستا در حال انجام است.
او افزود: در شاهرود ۹۴ درصد روستا‌ها از خدمات طرح هادی بهره‌مند هستند که چهار روستا مانده که در مقایسه با کشور و استان عملکرد خوبی داشته ایم.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه با تحقق اعتبارات در خارتوران این شاخص را دست یافتیم، به مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: در مسکن روستای ۱۷ میلیارد تومان برای روستا‌ها بلاعوض تخصیص و ۱۶۷۰ تن سیمان رایگان نیز برای واحد‌ها ارائه خدمت دادیم.
او به ۲۷۶ مسکن مهر باقی مانده اشاره کرد که در حال تکمیل است، افزود: ۱۸۰ واحد تحویل شده و ۱۶۰ واحد در هفته دولت انجام شد و ۴۰۰ واحد مسکن را در شهرستان در دستور ساخت داریم.
پارسا به اعطا سند مالکیت روستایی نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته۸۰۰ فقره سند مالکیت روستایی تحویل شد و در حوزه عمران روستایی نیز طرح هادی در تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار تهیه و بروز هستیم.
او با تاکید بر همکاری و همراهی دهیاران و شورا‌های روستا‌ها در تحقق نداشتن معابر خاکی در روستاها، ادامه داد: امیدواریم در قانون بودجه سال آینده شاهد افزایش تسهیلات ساخت مسکن باشیم که البته الان تسهیلات بانکی انجام شده نیز بسیار اثرگذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار