خبرهای داغ:
در راستای رزمایش جهاد مقدس انجام میشود

حضور ۷ تیم پزشکی در شهرستان فردوس/ از حضور گروه‌های جهادی دندانپزشکی تا جراحی شکاف و کام

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: مجموعا ۷ تیم پزشکی بومی و غیر بومی با حدود ۵۵ جهادگر در شهرستان فردوس به شهروندان خدمات پزشکی ارائه میدهند.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۴۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵



به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، در آستانه اجلاسیه ملی جهادگران و همزمان با برگزاری رزمایش جهاد مقدس گروه‌های جهادی بومی و غیر بومی پزشکی به مردم خراسان جنوبی با محوریت شهرستان فردوس خدمت رسانی میکنند.

این گروه‌های جهادی در زمینه دندانپزشکی، متخصص اورولوژی، فوق تخصص سرطان بانوان، رادیولوژی، سونوگرافی، گوش و حلق و بینی، جراحی زیبایی شکاف کام و دهان فعالیت خواهند داشت.

هاشم هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی در این خصوص در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گروه جهادی دندانپزشکی قائم آل محمد (عج) استان از امروز در روستای کجه و چاه نو شهرستان فردوس مستقر شده و تا ۱۳ شهریور ماه خدمات دندانپزشکی شامل ترمیم و کشیدن ارائه خواهند داد.

وی افزود: همچنین یک تیم پزشکی متخصص اورولوژی و فوق تخصص سرطان بانوان ۱۲ شهریور ماه به روستا‌های فردوس اعزام میشوند و به ویزیت بیماران خواهند پرداخت.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: دو تیم تخصصی شامل متخصص رادیولوژی و سونوگرافی و متخصص گوش، حلق و بینی و یک تیم آموزش مامایی نیز ۱۲ شهریور ماه به مناطق روستایی فردوس اعزام خواهند شد.

هیهات عنوان کرد: در مورد گروه‌های جهادی خارج استان نیز یک گروه جهادی دندانپزشکی مهمان در شهرستان فردوس مستقر خواهد شد.

وی اظهار کرد: یک تیم تخصصی سه نفره جراحی زیبایی برای شکاف کام و دهان نیز ۱۲ شهریور ماه در شهرستان فردوس مستقر میشود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: مجموعا ۷ تیم پزشکی بومی و غیر بومی با حدود ۵۵ جهادگر در شهرستان فردوس به شهروندان خدمات پزشکی ارائه میدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار