خبرهای داغ:

پاسخگویی به شبهات دانش آموزان از ماموریت‌های مهم روحانیت است

شاهرود_نشست اعضای کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش شاهرود برگزار و بر پاسخگویی به شبهات دانش آموزان توسط روحانیون تاکید شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۱۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

پاسخگویی به شبهات دانش آموزان از ماموریت‌های مهم روحانیت استبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست اعضای کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با امام جمعه شاهرود، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و نماینده سازمان تبلیغات در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود ضمن گرامیداشت هفته دولت، بر لزوم جبران آسیب‌های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان از طریق ارتقای دانش مشاوران مذهبی و معلمان در حوزه مسائل تربیتی تاکید و خواستار توجه به توانمندی مالی مدارس و حفظ شان و عزت مشاوران مذهبی در پرداخت حق الزحمه آنان شد.
در ادامه سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، به نقش موثر روحانیون و مشاوران مذهبی در رشد و تربیت دینی دانش آموزان و فرهنگیان اشاره نمود و حضور یک کارشناس دینی آگاه و مطلع نسبت به مبانی اعتقادی و فرهنگی را در سطح مدارس برای پاسخگویی به شبهات و سوالات جامعه هدف ضروری دانست.
لازم به ذکر است در سال تحصیلی گذشته، ۵۰ واحد آموزشی تحت پوشش مشاوران مذهبی قرار گرفتند و با هماهنگی‌های انجام شده قرار است در سال آینده، ۷۰ مشاور مذهبی در سطح مدارس شهرستان فعالیت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار