دادستان تربت جام خبر داد:

راه اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در تربت جام

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام از راه اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در منطقه شرق خراسان در راستای مطالبات مردم و کاهش آسیب های اجتماعی همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۴۳۷۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام حسن وزیری دادستان عمومی و انقلاب تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر بیان کرد: یکی از دغدغه های شهرستان و مطالبه مردم در منطقه شرق خراسان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی، راه اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان بود که با همراهی و همکاری فرمانداری، بهزبستی، شورای اسلامی، شهرداری، نیروی انتظامی، دانشگاه آزاد و... در تربت جام راه انداری شد.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی کمپ اجباری ماده ۱۶ اول باید کمپ ماده ۱۵ در شهرستان احیا می شد که در آینده نه چندان دور این مهم نیز احیا می شود ادامه داد: جولان بانوان معتاد در سطح شهر به دور از شان مردم فهیم این خطه بود که این گونه افراد ضمن شناسایی به صورت میدانی جمع آوری و به کمپ ماده ۱۵ معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مدیران، نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، علما و صاحب نظران در کاهش آسیب های اجتماعی دستگاه قضایی را همراهی نمایند تاکید کرد: نگاه دستگاه قضایی به معضل معتاد؛ نگهداری، درمان و برگشت آنان به خانواده و اجتماع است و در این باره لازم است ادارات همکاری لازم را برای تامین هزینه های کمپ بانوان با متولیان امر داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار