خبرهای داغ:

ثبت رکورد بی سابقه مصرف بنزین روزانه در کشور

شاهرود_ مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: مصرف بنزین در ایام تابستان خصوصاً در ماه محرم الحرام، رکورد بی سابقه مصرف بنزین روزانه در کشور به ثبت رسید.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۹۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سالاری‌نسب ضمن بازدید از تأسیسات و عملیات انبار نفت از زحمات کارکنان خدوم این منطقه در عرصه سوخت‌رسانی به مردم این استان، قدردانی کرد و در جمع مدیران این منطقه نفتی عنوان کرد: با اراده قوی و مصمم باید در این شرایط حساس که مصرف بنزین رشد بالایی دارد، با برنامه‌ریزی صحیح، ارائه طریق در راستای بهینه سازی مصرف سوخت و استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود از جمله منابع انسانی در واحد‌های عملیاتی و ستادی و همچنین شرکت‌های حمل و نقل در جهت معرفی و عرضه خدمات مطلوب شرکت گام برداریم.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ادامه با توضیح اینکه آغاز فصل سرما موجب افزایش مصرف گاز توسط مصرف‌کنندگان خانگی و نیروگاه‌ها می‌شود گفت: در این شرایط نیروگاه‌های کشور باید مصرف گاز طبیعی خود را کاهش دهند و اینجاست که شرکت ملی پخش با تامین مقدار متنابهی نفتگاز و نفت‌کوره سوخت مایع مورد نیاز ادامه فعالیت نیروگاه‌های کشور را تامین می‌کند تا وقفه‌ای در تولید برق کشور رخ ندهد.
او افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای تکمیل ذخیره سوخت نیروگاهی انجام شده است و ارسال سوخت به آن‌ها همچنان ادامه دارد.
سالاری‌نسب با اشاره به شرائط مصرف بنزین خودرو در کشور گفت: در آغاز تابستان و شروع فصل مسافرت با توجه به افزایش چشمگیر مسافرت‌ها و فروکش کردن نسبی ویروس کرونا، مصرف بنزین در ایام تابستان خصوصاً در ماه محرم الحرام، رکورد بی سابقه مصرف بنزین روزانه در کشور به ثبت رسید.
او افزود: کار بزرگ همکاران ما در شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی آنجا خود را نشان می‌دهد که بدانیم در هیچ یک از مجاری عرضه سوخت در سراسر کشور کمبود فرآورده رخ نداده و همواره همه جایگاه‌ها در حال خدمت رسانی به هموطنان بودند.
سالاری‌نسب با اشاره به عزم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای رفع نگرانی از تامین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای انتقال فرآورده‌های نفتی گفت: در این زمینه هم پیگیری‌های لازم انجام شده و مصوبه لازم از هیات مدیره شرکت ملی پخش برای خرید ۵۰۰۰ هزار دستگاه جهت اضافه شدن به ناوگان اخذ شده است، اشاره کرد؛ بی شک خدمات شما تلاشگران خط مقدم صنعت نفت که شرایط ویژه‌ای را برای مردم عزیز فراهم می‌کنید نزد خداوند متعال محفوظ، ثبت و درج خواهد شد.
در ابتدای این نشست، حسین عبدلی سرپرست منطقه شاهرود ضمن تشکر از زحمات همکاران ساعی در ستاد، تأسیسات و عملیات انبار‌های نفت و نواحی تابعه، گزارش عملکردی از منطقه را در شش ماهه نخست سال جاری تشریح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار