مدیرآبفای شهرستان صالح آباد خبرداد:

رفع مشکل آب شرب سه روستای شهرستان مرزی صالح آباد

مدیر آبفای صالح آباد از بهره مندی سه روستای این شهرستان مرزی از نعمت آب شرب لوله کشی سالم و‌ بهداشتی با مشارکت خیر آبرسان کشوری به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۹۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

محمدعالی نیا مدیر آبفا شهرستان صالح آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی بیان کرد: همزمان با هفته دولت مردم سه روستای رحیم آباد، جهان آبادعلی اشرف و یکه باغ این شهرستان با مشارکت خیر آبرسانی کشوری حاج اکبر ابراهیمی معروف به پدر آبرسانی از نعمت آب شرب لوله کشی سالم و‌ بهداشتی بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه این سه روستا در ادامه پروژه های آبرسانی خَیرمحور در این شهرستان محروم و مرزی است ابراز کرد: لوله و اتصالات از سوی خَیر تهیه و خریداری شده است که در تسریح روند این پروژه ها فرمانداری نیز با در اختیار قراردادن بیل مکانیکی دهیاری در امر کانال کنی کمک و مشارکت نمود.

مدیر آبفای صالح آباد در توضیح تکمیلی بهره برداری از پروژه های آبرسانی ادامه داد: در پروژه روستای رحیم آبادعلیا ۴۰۰متر لوله گذاری و ۲۰۰متر ارتباط بین مخزن بانصب مخزن ۲۰ مترمکعبی در دستورکار قرار دارد. درروستای جهان آبادعلی اشرف هم ۸۰۰ مترلوله گذاری انجام شده که ۲۵ اشتراک نیز نوسازی شده است.

عالی نیا اضافه کرد: در روستای یکه باغ هم به دلیل قطر ضعیف لوله ها مقدار۶۰۰ مترلوله گذاری و نوسازی انشعابات درحال اجرا است که به روزدی این پروژه هم به اتمام رسیده و مردم منطقه از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

گفتنی است حاج اکبرابراهیمی برادر شهیدعلی ابراهیمی معروف به پدر آبرسان ایران زاده ۱۳۲۳ تهران است که کارنامۀ امور خیریه او به خصوص افتتاح پروژه های بزرگ آبرسانی در کشور به عظمت نام سیّدالشهدا(ع) و به برکت آبی که مهریه حضرت فاطمه زهرا(س) بدون منت و هیچ چشم داشتی با نظارت خود اجرا می کند.

خبرنگار: فتح الله برومندزاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار