خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز:

خبرنگاران روشنگر و امیدآفرین باشند

تبریز- فرمانده سپاه امامت تبریز با اشاره به بمباران تبلیغاتی دشمنان در وارونه جلوه دادن عملکرد و دستاوردهای نظام، اظهار داشت: خبرنگاران در این راستا باید روشنگری کرده و امیدآفرین باشند.
کد خبر: ۹۴۵۳۱۸۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین پوراسماعیل در جمع خبرنگاران جهاد تبیین را مهم ترین مساله در این خصوص دانست و گفت: رسالت خبرنگاران در جهاد تبیین رسالتی دینی و انقلابی است که باید دستاوردهای نظام را به مردم منعکس و بیان کنند.

وی افزود: خبرنگاران نقش محوری در اطلاع رسانی و بیان عملکرد نظام دارند و باید با روشنگری و آگاهی بخشی در برابر توطئه دشمنان که مدام در حال سیاه نمایی هستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 پوراسماعیل ادامه داد: همچنانکه شهدا در برهه های محتلف انقلاب جانفشانی کردند تا روایتگر واقعیت ها باشند اکنون نیز در این برهه که دشمن درصدد بدبین و ناامید کردن مردم است باید پیشقدم باشند و هستند و شهدای این قشر و ایثارگران حکایت از ایثار آن ها دارد.

وی با اشاره به فعالیت قشر بسیج کارگری سپاه امامت تبریز، بخش صنعت را از مهم ترین مولفه ها در حوزه تولید عنوان و بیان کرد: تلاش داریم با آشنایی اهالی رسانه با این بخش ها توان داخلی را بیشتر از گذشته معرفی کنیم و خبرنگاران باید این توان و فعالیت ها را منعکس کنند.

پوراسماعیل نقش بسیج را در حوزه کارگری تبیین فعالیت های آن، تشکیل هیات اندیشه ورزی به عنوان نیروی فکری در این راستا و مطالبه گری از مسئولان برای بهره وری بیشتر برشمرد.

وی با اشاره به اقدامات سایبا آذربایجان در دوران کرونا و کمک مومنانه، گفت: این مجموعه در دوران های سختی مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی نشان داده است که دوران کرونا هم از آن جمله بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار