خبرهای داغ:

دیدار مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود با آزاده محمدرضا امینی

شاهرود_بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان، مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود همراه کارکنان با آزاده سرافراز محمدرضا امینی مدیر اسبق کانون جوانان بسیج شاهرود دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۶۸
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج، مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود در این دیدار ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، از صبر و استقامت خانواده آزادگان قدردانی کرد.
قربانی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرموده اند "آزادگان ذخایر بزرگ و گنجینه عظیم انقلاب هستند" اظهار کرد: آزادگان عزیز به واسطه تحمل شکنجه‌ها و رنج‌هایی که در دوران اسارت دیده اند و پایداری آن‌ها بر عقیده شان به مراتب بالایی از تقوا و ایمان رسیده اند.
او افزود: آزادگان عزیز حتی در دوران اسارت مایه عزّت مکتب شیعه بودند و امام راحل نیز در این خصوص فرمودند "آزادگان در دوران سخت اسارت، سرود آزادی سر دادند".
مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود با اشاره به لزوم تکریم آزادگان و خانواده‌های آن‌ها بیان کرد: ۲۶ مرداد ماه یادآور بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی است و به عنوان نقطه عطفی در حافظه تاریخی مردم سرافراز ایران اسلامی ثبت و ضبط شده. است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار