خبرهای داغ:

درخشش کارمند شرکت نفت منطقه شاهرود در مسابقات قرآن وزارتخانه

شاهرود_ مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از کسب مقام‌اپل در رسته حفظ ۱۰ جز قرآن کریم در مسابقات وزارت نفت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۶۲۰۳
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

درخشش کارمند شرکت نفت منطقه شاهرود در مسابقات قرآن وزارتخانهبه گزارش خبرگزاری بسیج، سعید خادمیان اظهار کرد: این مسابقات از ۲۵ تا ۲۷ تیرماه امسال در شهر تبریز و به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.
او افزود: این دوره از مسابقات با حضورپرشور ۸۴ شرکت‌کننده برتر خواهر و برادر در رشته‌های تلاوت تحقیق، تلاوت ترتیل، حفظ جزء‌های ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، همچنین مفاهیم قرآن کریم از چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت و ستاد وزارت نفت برگزار گردید که در پایان این دوره مریم واعظیان موفق به کسب بالاترین امتیاز در رشته حفظ ده جزء و به عنوان نفر اول این رشته انتخاب گردید.
مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود یادآور شد: داوری این دوره از مسابقات نیز از سوی داوران مطرح کشوری در دو بخش برادران و خواهران انجام، که در پایان ضمن اهداء لوح تقدیر به نفرات برگزیده، کارنامه آموزشی هریک از حافظان و قاریان نیز پس از تلاوت کلام الله به آنان تقدیم شد.
خاطر نشان می‌سازد، مسابقات این دوره با یاد و خاطره شهدای شرکت ملی صنایع پتروشیمی، همزمان با دهه ولایت و امامت در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی پتروشیمی تبریز برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار