خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

استقبال ۱۵ هزار نفری از نمایش «روز واقعه» در شاهرود

شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از استقبال بیش از ۱۵ هزار نفری از نمایش «روز واقعه» بازخوانی واقعه غدیر در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۳۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

استقبال ۱۵ هزار نفری از نمایش «روز واقعه» در شاهرودسرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار بسیج با تبریک عید غدیر خم با اشاره به بازخوانی واقعه غدیر با حضور ۳۰۰ هنرور بویژه جمعی از تعزیه خوانان شهرستان اظهار کرد: این نمایش با حضور پرشور مردم شهرستان و بیشتر ۱۵ هزار نفر در ضلع شرقی مصلی پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار شد.
او با اشاره به اینکه در حاشیه این مراسم، ایستگاه‌های مختلف خدمت رسانی نیز برپا شد، افزود: ایستگاه‌های صلواتی پذیرایی، غرفه کودک و نقاشی و خدمت رسانی در حاشیه این برنامه برپا به دمت رسانی به شرکت کنندگان پرداختند.
فرمانده سپاه شاهرود با تشکر از فرماندهی انتظامی، شرکت توزیع نیروی برق، آتش نشانی و اورژانس شاهرود در همکاری برگزاری این برنامه، گفت: قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار، نهاد امامت جمعه، شهرداری شاهرود، اداره کل راه و شهرسازی شرق استان، فرمانداری ویژه شهرستان، شرکت معادن ذغال سنگ البرز شرقی در اجرای این برنامه همکاری کردند.
او با تشکر ویژه از بسیج هنرمندان در برگزاری این برنامه گفت: از کارگردان این نمایش عباس اعتماد که تلاش‌های فراوانی کردند و جمعی از تعزیه خوانان شهرستان که همراهی نمودند و هیأت سواری کاری شهرستان که همراهی کردند تشکر داریم.
خوشقدم با تاکید بر اینکه زبان هنر در انتقال مفاهیم دینی بسیار مهم و اثرگذار است، افزود: باید تلاش کنیم تا با زبان هنر مفاهیم متعالی اسلام را در جامعه تعمیق و گسترش دهیم و این بازخوانی نمونه‌ای از این اثرگذاری و اهمیت است که اقشار مختلف مردم را به خود جذب می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار