خبرهای داغ:

جانبازان شیمیایی مظهر ایستادگی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت گفت: جانبازان شیمیایی مظهر ایستادگی هستند.
کد خبر: ۹۴۴۵۱۶۰
|
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

به گزارش بسیج از سردشت، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت در دیدار با خانواده جانباز شیمیایی سردشت سیدواحد حسینی که به‌مناسبت دهه امامت و ولایت ترتیب یافت، اظهار کرد: همه جانبازان و خانواده‌شان مظهر صبر و بردباری هستند، ولی جانبازان شیمیایی از نظر جسمانی مشکلات بیشتری را تحمل می‌کنند، به‌همین‌دلیل باید بیش از پیش به آنها توجه کرد، چراکه با وجود همه‌ سختی‌ها به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.

وی ادامه داد: جانبازان در بحبوحه هشت سال دفاع مقدس نه فقط با سلاح‌های نظامی و جنگنده‌های سخت‌افزاری بلکه با نیروی ایمان و اعتقاد خود در مقابل دشمن تا‌ دندان ‌مسلح ایستادند، همین امر باعث شد، تا همه نقشه‌های شوم و محاسبات نظامی دشمنان نقش‌برآب شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه بر لزوم ادامه دادن راه شهدا و رزمندگان تاکید کرد و بیان داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس  گنجینه ارزشمند و غنی است، که باید استخراج شود.

وی با بیان اینکه در مکتب توحیدی آن چیزی دارای ارزش و ماندگاری است، که در راه خداوند متعال و برای کسب رضایت ذات باری‌تعالی  شکل گیرد، اضافه کرد: هر مقدار از عمر انسان برای دین صرف شود،  هر کاری که برای خدا انجام گیرد، مالی که در این راه هزینه شود، از ارزش واقعی و ماندگاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه، هرچه انجام کاری برای خداوند متعال سخت‌تر و نیت خالص‌تر باشد، از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار است، اضافه کرد: بنابراین هرگونه اهتمام و تلاش در راه خداوند متعال، مصداق جهاد فی‌سبیل‌اللّه به‌شمار می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه سردشت با بیان اینکه در منظومه فکری دفاع مقدس ازخودگذشتگی در راه خداوند و دفاع از حق در بالاترین حد، ارزش‌گذاری شده است، گفت: فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته‌ای برخوردار است، بنابراین شهدا در بین ما مسلمانان از کرامت و جایگاه رفیع برخوردار هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار