خبرهای داغ:

بازخوانی واقعه غدیر،۲۶ تیرماه در شاهرود

شاهرود_ معاونت اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود از بازخوانی واقعه غدیرخم در ۲۶ تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۴۷۵۳
|
۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

بازخوانی واقعه غدیر، ۲۷ تیرماه در شاهرودروح الله مظفری در گفتگو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و عید غدیرخم، با اشاره به بازخوانی واقعه غدیر در شاهرود اظهار کرد: این برنامه به همت سپاه ناحیه شاهرود و همکاری دستگاه‌ها و ارکان‌های مختلف شهرستان ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۶ تیرماه در ضلع شرقی مصلی پیامبر اعظم (ص) شاهرود برگزار خواهد شد.
او افزود: نمایش بازخوانی واقعه غدیرخم به همت بسیج هنرمندان و همکاری انجمن تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم با حضور ۳۰۰ نفر انجام خواهد گرفت.
مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: در برگزاری این مراسم فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، نهاد امامت جمعه شاهرود، اداره کل راه و شهرسازی شرق استان، سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود، شهرداری شاهرود، شرکت معادن ذغال سنگ البرز شرقی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها مشارکت دارند.
او با اشاره به برپایی موکب‌های پذیرایی در این مراسم به همت هیأت مذهبی و موکب‌های شهرستان تصریح کرد: تلاش شده با تمام توان و ظرفیت این برنامه اجرا و اثرگذاری خوبی برای مردم بویژه نسل جوان داشته باشد.
مظفری از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار