خبرهای داغ:

بسیجیان شاهرود خواستار اجرای طرح ملی حجاب و عفاف شدند

شاهرود_ حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز ملی حجاب و عفاف خواستار اجرای طرح ملی حجاب و عفاف در جامعه و صیانت از حریم خانواده شد.
کد خبر: ۹۴۴۴۰۵۲
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج، حوزه مقاومت بسیج ولایت شاهرود به مناسبت هفته حجاب و عفاف بیانیه صادر کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
قُلْ لِلْمُؤْمِنِینَ یغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَیحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذَلِک أَزْکی لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بمَا یصْنَعُونَ* وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ یغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَیحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا یبْدینَ زینَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا... وَتُوبُوا إِلَی اللَّهِ جَمِیعًا أَیهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکمْ تُفْلِحُونَ
 «به مردان با ایمان بگو دیده فرو نهند و پاکدامنی ورزند که این برای آنان پاکیزه‌تر است؛ زیرا خدا به آنچه می‌کنند، آگاه است و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را [از هر نامحرمی]فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زینت خود را مگر مقداری که [طبیعتاً]پیداست [در برابر کسی]آشکار نکنند ... و [شما]ای مؤمنان! همگی به سوی خدا بازگردید تا رستگار شوید» (سوره نور، آیات ۳۰و ۳۱).
۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب، روزی که دژخیمان رضاخان، مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند. ۲۱ تیرماه یادآور شهامت و غیرت مردان و زنان با ایمان و با اراده‌ای است که به پا خواستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین مقدس ایران توسط رژیم دست نشانده پهلوی روا میشد از میان بردارند و با نثار جان خویش به تمامی دنیا بفهمانند که ایرانی جان میدهد، اما ذلت نمی‌پذیرد.  
جهان غرب و دشمنان اسلام با برنامه ریزی سعی در محو و بی ارزش جلوه دادن مبانی اسلامی و مباحثی همچون حجاب هراسی، منع حجاب و با ترویج مظاهر بی عفتی، بی بند و باری و بدحجابی در داخل و کمرنگ نمودن نماد‌های فرهنگ اسلامی و سایر مظاهر دینی در جامعه ایرانی  تلاش میکنند تا به هنجارشکنی در جامعه اسلامی بپردازند.
ما بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود، مدافع صیانت از حریم خانواده در اعتراض به مظاهر خلاف عفت در کشور و در راستای عمل به دستورات اسلام و آموزه‌های قرآنی خواهان اجرای طرح ملی عفاف و حجاب و گسترش فرهنگ پوشش اسلامی و احیاء ارزش‌های اخلاقی و حفظ جایگاه بانوان وخانواده مسلمان ایرانی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار