فرمانده لشکر عملیاتی مردم‌ پایه پنج نصر:

برگزاری محافل شهدا باید کیفی باشد/شهدا زنده اند و در جامعه اثربخشی دارند

فرمانده لشکر عملیاتی مردم‌ پایه پنج نصر با بیان اینکه شهیدان زنده اند و همیشه در جامعه اثربخشی دارند گفت: باید برگزاری محافل شهدا کیفی باشد و برای ثابت قدم ماندن در مسیر ولایت به این گونه جلسات نیاز داریم.
کد خبر: ۹۴۴۳۴۸۸
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام، سردار حسن رجب زاده فرمانده لشکر عملیاتی مردم‌ پایه پنج نصر در یادواره ۴ شهید روستای هفت سویی شهرستان باخرز که با حضور فرمانده عشایری سپاه امام رضا (ع)، مسئولین شهری و اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت سفیر امام‌حسین(ع) حضرت مسلم بیان کرد: در همه مقاطع از عمر مبارک انقلاب اسلامی نقش آفرینی شهدا را می توان با چشم حقیقت بین دید.

وی با اشاره به اینکه شهیدان زنده اند و همیشه در جامعه اثربخشی دارند تصریح کرد: شهدا با اخلاص و ولایت مداری به تکلیف اصلی خود یعنی پشتیبانی از ولایت فقیه عمل کردند و این سیر تکاملی در وصیت نامه شهدا به عینه مشاهده می شود.

باید برگزاری محافل شهدا کیفی باشد

فرمانده لشکرعملیاتی مردم پایه پنج نصر با اشاره به اینکه اگر در یادواره شهدا به تدابیر رهبر معظم انقلاب عمل کنیم کافی است، خاطرنشان کرد: باید برگزاری محافل شهدا کیفی باشد و برای ثابت قدم ماندن در مسیر ولایت به این گونه جلسات نیاز داریم چون شهدا عند ربهم یرزقونند.

رجب زاده با بیان اینکه دشمن امروز مانند کسی است که در آب غرق شده و برای نجات خود دست و پا می زند و این به برکت خون مطهر شهدا مُیسر شد تاکید کرد: اگر بخواهیم عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جهان به نظاره بنشینیم باید در مسیر نهضت امام راحل و شهدا قرار بگیریم.

وی جنگ ترکیبی استکبار جهانی را نشانه دشمنی آنان با اصل انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) برشمرد و یادآور شد: دشمن در جنگ های منطقه با خفت و ضرر منطقه را ترک کرد و توأمان به فتنه انگیزی در مسائل برجام، نقض حقوق بشر، تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی، ترور دانشمندان هسته ای و... دست زد تا ملت و دولت را وادار به تسلیم و عقب نشینی نماید.

وصیت شهدا تاکید بر جهاد تبیین دارد

همچنین امام جمعه باخرز با اشاره اینکه مجالس شهدا، کلام شهدا، وصیت شهدا تاکید بر جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب دارد بیان کرد: در موقعیت بسیار حساس قرار داریم دشمن جنگ تمام عیار فرهنگی و نرم را بر علیه انقلاب اسلامی شروع کرده است که تنها راه برون رفت از این حربه عمل به آیه فاستقم کما امرت است.

حجت الاسلام زاهدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی و سرنوشت سازی قرار دارد تصریح کرد: دشمن تهمت، دروغ و فریب کاری را سرلوله کار جنگ ادراکی خود قرار داده است تا بصیرت و باور دینی ملت ایران در دفاع از ارزش های نظام و انقلاب کم رنگ شود.

وی ادامه داد: ملت بصیر ایران اسلامی در مقابل دشمن حرف دارند و با عزم و اراده قوی و ایمان راسخ ، با بصیرت و معرفت در مقابل دشمن ایستاده اند و دشمن در جنگ ادارکی به دنبال این است که باورهای دینی مردم را بگیرد.

امام جمعه باخرز تاکیدکرد: همه تکلیف و وظیفه دارند جهاد تبیین را پیگیری و سرلوحه کار خود قرار دهند تا یکبار دیگر فتنه های استکبار جهانی را مانند همیشه در نطفه خنثی کنیم.

در پایان مراسم از خانواده شهیدان احمد سالارزاده، محمد ارجمند، قاسم فراهانی و محمد آماده با تندیس ایثار، پلاک‌عزت و لوح سپاس تجلیل شد.

خبرنگار: مهدی حسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار