خبرهای داغ:
نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی:

عظمت انقلاب اسلامی از خون شهدا/ایران اسلامی پرچمدار حمایت از مستضعفین جهان

شاهرود_ سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عظمت انقلاب اسلامی از خون شهداست، گفت: امروز ایران اسلامی پرچمدار حمایت از مستضعفین جهان است
کد خبر: ۹۴۴۳۲۸۴
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

عظمت انقلاب اسلامی از خون شهدا/ایران اسلامی پرچمدار حمایت از مستضعفین جهانبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه در یادواره ۷۴ شهید شهر کلاته خیج شاهرود در حسینیه اعظم این شهر با تسلیم شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: امام باقر (ع) حلقه وصل محجوریت اهل بیت علیهم السلام و دانشگاه چهار هزار نفری امام صادق (ع)، یعنی تحول و خواستن توانستن است، می‌باشد.
او با بیان اینکه قرآن کریم می‌فرماید، کسی که صبح و شب نق می‌زند گوش شنوا ندارد، افزود: بعد از هشتاد سال از عاشورا، دانشگاه شیعه ایجاد شد و قال الصادق و قال الباقر ترویج یافت
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاریخ معاصر را باید جوانان بخوانند، گفت: در دوران پهلوی ما اختیار نداشتیم و انگلیسی و آمریکا ایران را غارت کردند، اما امروز به برکت خون شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت مقتدر در منطقه تشکیل شد.
او تصریح کرد: اگر این جبهه تشکیل نمی‌شد داعش به کرمانشاه می‌آمد همانطور که به مرصاد آمدند و یکی از ثمرات خون شهدا جبهه مقاومت را تشکیل داد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هواپیمای مسافربری ما را آمریکا زد، اما توان نداشتیم و هوافضا نداشتیم، اما امروز وقتی رفتیم ونزوئلا، رئیس جمهور این کشور گفت روز غرور ملی ما روزی بود که نفتکش ایران به کاراکاس رسید و آمریکایی‌ها نتوانستند کاری کنند و این عظمت و بزرگی ماست که شهدا به ما دادند و در کشور‌های دیگر به ثمر می‌رسد.
آزادی خواه با بیان اینکه خدا این نور را تمام می‌کند و کسی نمی‌تواند این نور را خاموش کند، اضافه کرد: نفوذی‌ها تلاش دارند ناامیدی ایجاد کند و امروز کشور در اوج است و نباید آن‌ها را دید و این نفوذی‌ها از صدر اسلام بودند و هستند.
او گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی گنبد آهنین رژیم صهیونسیتی فرو ریخته است و نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونسیتی گفته اگر مرا دوباره انتخاب کنید قول می‌دهم تا بیست سال دیگر دوام بیاوریم و این اضمحلال این رژیم را نشان می‌دهد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: فرهنگ قرآنی می‌گوید که در دفاع از حق نباید مرز تعیین کرد و امام زمان (عج) همه زمین را نگاه می‌کند و برای ما فرقی ندارد استکبار کجاست و باید از مستضعفین حمایت کرد.
او با اشاره به خاطره‌ای از یکی از کشور‌های آمریکای جنوبی و نگهداری تصویر حاج قاسم سلیمانی توسط یک شهروند این کشور که عاشق این شهید بوده است، گفت: باید از دولت حمایت کنیم و جراحی اقتصادی مردی، چون آیت الله رئیسی می‌خواهد تا با کمک مجلس انقلابی این مشکلات برطرف شود و باید تحمل هم داشت.
آزادی خواه بر ترجمان شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار در جامعه تاکید کرد.
در این مراسم که فرمانده سپاه شاهرود، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود، امام جمعه و شهردار و شورای اسلامی شهر کلاته خیج، مشاور عالی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان محلی انجام شد، رضا عرب به مداحی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خداپرست امام جمعه شهر کلاته خیج خیرمقدم و روایتگری شهدا انجام شد.
این مراسم به همت پایگاه های، ولی عصر (عج)، امام حسین (ع) و امام رضا (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا و شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته خیج به یاد ۷۴ شهید این شهر و سرداران شهید عبدالله عرب نجفی و سیدحسین میری برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار