خبرهای داغ:

کارگاه آموزش مهارت های زندگی در روستای خیرآباد+تصاویر

سمنان- کارگاه آموزشی مهارت های زندگی ویژه بانوان در روستای خیرآباد از توابع شهرستان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۷۴
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، کارگاه مهارتهای زندگی با محوریت "جرات ورزی و مهارت نه گفتن"ویژه مادران در مسجد امام علی(ع)روستای خیرآباد برگزار شد.
این کارگاه آموزشی با حضور خدیجه کاری فرمانده پایگاه حضرت مریم(س) روستای خیرآباد حوزه حضرت زینب (س)بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه سمنان و جمعی از بانوان ۱۸ تا ۴۰ ساله برگزار شد.
سید ایمان تقوی، مدرس و روانشناس خانواده و زوج درمانگر در این کارگاه آموزشی به موضوعات و واکاوی مسائل مختلف از قبیل اعتماد به نفس، خودباوری و خودشناسی، عزت نفس و جرات نه گفتن به استکبار و غیرخدا و تفریحات ناسالم پرداخت.
وی در باب خودشناسی به حدیث مَن عَرَفَ نَفسَه فَقَد عَرَفَ رَبَّه از امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: بر اساس این حدیث شریف "هرکس خود رابشناسد؛ قطعا خدایش راخواهدشناخت".
این مدرس بیان کرد: اگر فرزند،خودباوری و خودشناسی را به خوبی بیاموزد می تواند مهارت "نه گفتن" را هم داشته باشد و بدین وسیله از بسیاری از خطرات احتمالی در امان بماند.
تقوی در مورد مهارت "نه گفتن به گناه" به آیه شریفه ۱۲۰ سوره انعام اشاره کرد و گفت: با تمسک به آیات و روایات الهی می توان به راحتی خوب را از بد و سره را از ناسره تشخیص داد.
در پایان به سوالات شرکت کنندگان در این دوره پاسخ داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار