خبرهای داغ:

برگزاری جلسه بازخوانی واقعه غدیر خم در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ نشست برنامه ریزی بازخوانی واقعه غدیر خم در شاهرود با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۵۰
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج، نشست برنامه ریزی و هماهنگی ستاد بازخوانی واقعه غدیرخم شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد امامت جمعه با حضور امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرماندهی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، مسئولان ادارات شهرستان و فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید و مسئول دبیرخانه ستاد اقشار بسیج شهرستان برگزار و پر خصوص اجرای بازخوانی واقعه غدیر بحث و تبادل نظر شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز با تاکید بر تعظیم شعائر دینی و اهمیت واقعه غدیرخم بر توجه به این امر و اثرگذاری هنر در ترویج دین تاکید نمود.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز با بیان اینکه در سنوات گذشته که این برنامه اجرا شده اثرگذار بوده بر همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری این امر تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این نشست با تشریح بازخوانی‌های گذشته غدیرخم در شهرستان و اثرات مثبت آن بر توجه به اجرای این برنامه در روز عیدغدیر تاکید و از همه خواست همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار