خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج:

یادواره شهدا، بزرگترین جهاد فرهنگی/تلاش و کوشش در جهت امیدآفرینی در جامعه

شاهرود_ جانشین مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه یادواره شهدا، بزرگترین جهاد فرهنگی است، گفت:یادواره شهدا جلوه‌ای از امانتداری و ولایت مداری است.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۸۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

یادواره شهدا، بزرگترین جهاد فرهنگی/تلاش و کوشش در جهت امیدآفرینی در جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی در یادواره ۲۳ شهید روستای ابرسج شاهرود با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا بزرگترین جهاد فرهنگی است، افزود: رهبری انقلاب در کلامی فرمود «زنده نگهداشتن یاد شهدا از جانبازی در میدان نبرد ارزشش بزرگتر است» و امروز عرصه جهاد تبیین است.
او با بیان اینکه چند نوع جهاد داریم، گفت: اول جهاد سخت است و الان جهاد بزرگتر که رهبری انقلاب در کنگره شهدای استان سمنان، مهمترین جهاد را جهاد فرهنگی عنوان کردند که ما گاهی غفلت می‌کنیم.
جانشین مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، خاطر نشان کرد: در هفت توصیه رهبری انقلاب در سالگرد ارتحال امام راحل تاکید فرمودند، مراقب باشید نفوذ سبک زندگی غربی در جامعه اتفاق نیفتد و در بیانیه گام دوم در هفت عرصه در دو عرصه به سبک زندگی اسلامی و معنویت و اخلاق متذکر می‌شوند.
او تصریح کرد: آنچه مانع نفوذ می‌شود یکی از مهمترین محور‌های برگزاری یادواره‌های شهداست و یادواره شهدا دسیسه‌ها را عملاً خنثی می‌کند.
محمدی شاهرودی، ادامه داد: بطور طبیعی تکنولوژی جدید و فضای مجازی و غول رسانه‌ها بر فرهنگ ما اثرگذارند و عنصری که این فرهنگ را خنثی می‌کند یادواره شهداست، چون یادواره شهدا مجمع همه فضایل و ارزش هاست و در یادواره شهدا ارتباط عملی با سطح عمومی جامعه و پرچمدار نظام و ولایت فقیه است.
او با تاکید بر اینکه مهمترین جهاد در عصر ما جهاد دائمی در رکاب، ولی جامعه و پیام شهدا این است که امام جامعه اطاعت می‌خواهد، افزود: مهمترین رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت عملی مردم از نایب امام زمان (عج)، حضرت امام خمینی (ره) بود.
جانشین مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: عنصر صدق در شهدا بود که به شهادت رسیدند و یادواره شهدا باید صدق را در همه سطوح جامعه نهادینه کند.
او تصریح کرد: مهمترین امانت، ولایت است که شهدا به ما سپردند و یادواره شهدا جلوه‌ای از امانتداری و ولایت مداری است.
محمدی شاهرودی، با بیان اینکه تلاش استکبار جهانی این است که ما از مسیر روشن نظام اسلامی ناامید کنند، گفت: باید تلاش کرد امید مردم نسبت به آینده روشن باشد و چشم انداز نهایی زمان ظهور است و امیدوار باشیم و این مهم تلاش و کوشش می‌خواهد.
جانشین مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: همه تلاش دشمن این است آن بخش‌های که پیوند با زندگی مردم دارد پررنگ کنند که البته منکر این مشکلات نیستیم، اما بخش‌های امید آفرین زیاد است که عمل می‌خواهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار