خبرهای داغ:

امام خمینی (ره) پرچمدار توحید اجتماعی در جهان

شاهرود_ معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود گفت: امام خمینی (ره) پرچمدار توحید اجتماعی در جهان است و امروز شاهد هستیم جوامع مختلف به سمت توحید اجتماعی گرایش یافته اند.
کد خبر: ۹۴۳۷۳۴۸
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

امام خمینی (ره) پرچمدار توحید اجتماعی در جهانمهدی فرهنگ دوست در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) پرچم دار توحید اجتماعی بود، اظهار کرد: در این مسیر خیلی‌ها به توحید فردی توجه کردند و نتیجه کار امروز مشخص شده که توحید فردی نتیجه نداشت و توحید اجتماعی را امام راحل زنده کرد.
او افزود: امام راحل تاکید کرد «سیاست از اسلام سرچشمه می‌گیرد» و در زمانی که امانیسم در جهان ترویج شد حیات توحیدی را امام خمینی (ره) را زنده کرد و در اسناد جاسوسی آمریکا آمده که «خمینی کاری کرد به آمریکا توهین کرد».
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در مقابل شرق و غرب و استکبار جهانی ایستاد و راه انبیاء را زنده کرد، گفت: استکبار جهانی تصویرشان این بود که شش ماه بعد از انقلاب از بین می‌رود، اما این شش ماه‌ها تمدید و تا امروز ادامه یافته است و انقلاب استوار ماند و آن‌ها به زوال رفتند.
فرهنگ دوست با اشاره به فشار‌های اقتصادی و تحریم و تهدید و جنگ روانی و جنگ‌تحمیلی برعلیه این نظام و تداوم این نظام اسلامی، اظهار کرد: قیام لله در دل مردم سبب تداوم انقلاب شده و گرایش مردم به معنویت در تشییع سردار شهید سلیمانی و سرود سلام فرمانده نمایان است و رهبر انقلاب هم بر آن تاکید کردند.
او با بیان اینکه امروز می‌بینیم از سردمداران جهان با لنگ‌کفش و گوجه فرنگی استقبال می‌شود، اما از سردمداران ما با شکوه و احترام استقبال می‌شود، افزود: امروز گفتمان جهانی تغییر کرده و مردم دنبال ایدئولوژی توحیدی هستند و حرکت امام راحل حیات دهنده بود و امام (ره) در وصیت نامه خود با قلب مطمئن به سوی خدا می‌رود و این نوع دیدگاه در کدام سردمداران جهان وجود دارد.
معاونت سیاسی سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) عمل به تکلیف کرد و هیچگاه در مسیر حرکتی خود نترسید، چون ایشان تکلیف را انجام و با خدا معامله کرده بود.
او با اشاره به سخنان امام راحل، گفت: ایشان در سخنی در برابر بیان مشکلات توسط مسئولین وقت سپاه در سال ۱۳۵۸ می‌فرماید «مطمئن باشید انقلاب می‌ماند و این‌ها که بر علیه انقلاب کار می‌کنند کار ما را زیاد می‌کند و ما پرچم را به حضرت، ولی عصر می‌دهیم.»
او با تاکید بر اینکه امام راحل این انقلاب را زمینه ساز حکومت جهانی امام عصر (عج) بیان کرد و مقام معظم رهبری هم بر این امر تاکید و بر آماده بودن برای این امر تصریح دارد.
فرهنگ دوست با تاکید بر اینکه تاریخ ما را با عبادت فردی قضاوت نمی‌کند بلکه با موضع گیری قضاوت می‌کند و امام راحل با تمام مشکلات کشور را مدیریت و امروز هم رهبری انقلاب این راه را تداوم بخشیده و در مکتب امام خمینی (ره) انقلاب را پیش می‌برند، افزود: باید بدانیم نقش ما در انقلاب، قضاوت می‌شود و امام تاکید دارند که اسلام تمامش سیاسی است و عصر امروز عصر اسلام و امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای است.
فرهنگ دوست با بیان اینکه اندیشمندان جهان، قرن بیستم را قرن امام خمینی (ره) معرفی کردند، اظهار کرد: مکتب امام راحل سبب بیداری ملت‌ها شده است و شاهد فروپاشی جامعه آمریکا از درون و کشت و کشتار و جامعه مریض و آرامش نداشتن مردم این کشور سبب شده دل‌های آنان به سمت معنویت و اخلاق گرایش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار