نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عرصه کرامت کل هستی انسان را در برمی گیرد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر گستردگی عرصه کرامت خواستار فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ کرامت در جامعه شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۵۰۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این جلسه گفت: کرامت انسانی و کرامت رضوی آنگونه که باید و شاید در جامعه منتسب به اهل بیت و شیعه نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: کرامت یک مقوله مهم فطری است که خداوند برای بشر قرار داده است، انسان همه توان و ظرفیت خود را باید در این ظرف قرار دهد تا به آنچه می‌خواهد برسد.

وی با بیان اینکه سیر تعالی‌بخش بدون کرامت انجام نمی‌شود، گفت: شاید در برخی اذهان دهه کرامت به معنی آن است که در این ایام فقط مروج کرامت اخلاقی بزرگواران باشیم این خوب است، اما عرصه کرامت گسترده است و کل هستی انسان را در برمی‌گیرد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: باید از این فرصت در فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ کرامت استفاده شود، زیرا  انسان تا در ظرف کرامت قرار نگیرد نمی‌تواند اثرگذار و خدمت‌گزار باشد.

گفتنی است؛ به مناسبت دهه کرامت ۵ خادم رضوی عصر چهارشنبه 11خرداد همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت  وارد استان چهارمحال و بختیاری  می‌شوند.

حضور خدام رضوی در شهرستان های مختلف و اجرای  ۱۳۰ برنامه برای گرامیداشت دهه کرامت در بام ایران استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار