رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام تاکید کرد:

فدا شدن در راه عقیده و نجات بشریت منطق اصلی شهداست

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام در یادواره سردار شهید رستگار مقدم و ۱۳شهید روستای جهان آباد شهرستان صالح آبادگفت: نقشه دشمن تخریب باورها است و تنها باوری که تا امروز فراتر از مرزها رفته است منطق شهدا است چرا که فدا شدن در راه عقیده و نجات بشریت منطق اصلی شهداست.
کد خبر: ۹۴۳۵۹۳۰
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام، در این محفل معنوی پس از نوحه سرایی و ذکر توسل توسط ذاکر اهل بیت حاج مهدی منصوری، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با تسلیت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)با اشاره به زندگی ، سیره عملی و جهاد تبیین امام صادق (ع) گفت: بنی عباس و اقدامات شان طوری بود که محبین امام صادق(ع) را گمراه می کردند و انسان باید بصیرت فرهنگی و سیاسی داشته باشد که یکی از شاخص های زندگی امام در امور اعتقادی و فرهنگی است و یکی از مشکلات دشمن شبهه افکنی اعتقادی در فضای مجازی است که شبهه ایجاد می کنند و اهل مباحثه هم نیستند .

حجت الاسلام عالمی افزود: بسیاری از اقدامات فرهنگی و اعتقادی برای از بین بردن اعتقادات جوانان است و یکی از عوامل جنگ ‌دشمن جنگ شناختی است دشمن با اذهان و اعصاب سر و کار دارد و ذهن را درگیر و دنبال تحریف و مباحث شبهات افکنی است.

وی تصریح کرد: متاسفانه جهاد تبیین خیلی جدی گرفته نشده است و یک فریضه فوری و قطعی است باید توحید، اعتقادات و خداشناسی قوی داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: شهدا در محاسباتشان دچار اشتباه نشدند نقشه دشمن تخریب باورهای کارساز و مقاومت بخش است که تا امروز ما را نگه داشته و فراتر از مرزها رفته است منطقی را که شهدا حرکت کردند منطق فدا شدن در راه عقیده و برای نجات بشریت است و در این راه موفق شدند و به هدف رسیدند.

 خبرنگار:محمدرضا حقدادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار