خبرهای داغ:

تبیین خوب طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در جامعه

شاهرود_ استاندار سمنان گفت: در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها جهاد تبیین با اقدامات تبیینی و برگزاری مختلف جلسات و بهره گیری از ظرفیت مردم، موثرین، ذی نفوذان و ائمه جمعه به خوبی انجام شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۶۰۲
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

تبیین خوب طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی در جمع اهالی مناطق بخش بسطام شهرستان شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی که امروز یادواره این شهدای والامقام در شهرستان شاهرود برگزار شد، با ابراز خرسندی برای حضور در جمع مردم، اظهار کرد: از مردم عزیز، کسبه، نخبگان و بازاریان استان سمنان به جهت همراهی بسیار خوبی که در بحث اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها داشتند تقدیر و تشکر دارم.
او افزود: ریاست محترم و محبوب جمهور، آیت الله رئیسی، از طریق صدا و سیما با مردم عزیز با شجاعت و با صداقت در خصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها صحبت کرده و ابعاد طرح را تشریح نمودند.
استاندار سمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری قبل از اجرای طرح در دیدار با جامعه کارگری فرمودند «باید از سیاست‌های اقتصادی دولت حمایت شود.» ادامه داد: با اجرای این طرح، یارانه‌ای که در ابتدای خط تولید توزیع می‌شد، با ابتکار صورت گرفته در انتهای زنجیره و خط تولید به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
او تصریح کرد: انشالله با اجرای این طرح آینده روشنی برای مردم تحقق خواهد یافت که از صبوری و همراهی مردم تقدیر و تشکر دارم.
هاشمی اضافه کرد: در جهت تببین و روشنگری این طرح با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه، ذی نفوذان، کسبه، بازاریان و دانشگاهیان اقدام شد.
او با بیان اینکه هیچگونه کمبود کالای اساسی در خلال اجرای طرح تاکنون در سطح بازار استان وجود نداشته است، افزود: سفر ریاست محترم جمهور به استان سفری پربرکت بوده و بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان تخصیص یافت.
استاندار سمنان گفت: در بحث نهضت ملی مسکن نیز بنیاد مسکن استان به رتبه بنیاد مسکن برتر کشور در بحث احداث واحد‌های مسکن روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن دست یافته است.
او خاطر نشان کرد: امروز اولویت ما برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها، جوانان روستایی است که فاقد زمین هستند تا با اجرای این طرح شاهد سکونت در روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت از روستا‌ها باشیم.
او تصریح کرد: بنده هیچ شانی جز خدمتگزاری و خادمی مردم برای خود قائل نیستم و در این راستا کاوران خدمت در جهت تسهیل در امور و دسترسی شما مردم عزیز به مدیران در سطح استان در حال برگزاری است.
استاندار سمنان تاکید کرد: اعتماد رفته با کار شبانه روزی و جهادی و در کنار مردم بودن احیاء خواهد شد.
او گفت: در این جلسه موارد و مباحث مطرح شده در خصوص دهستان قلعه نو خرقان در حوزه‌های آب فاضلاب، گردشگری، بنیاد مسکن و سایر موارد بررسی و پیگیری و رسیدگی خواهد شد.
هاشمی افزود: زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی قلعه نو خرقان آماده است که از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این منطقه دعوت می‌کنیم.
او ادامه داد: جنگل ابر امروز یک برند کشوری گردشگری و میراث طبیعی است و جاذب گردشگران خارجی بوده است و فضا باید برای اسکان و ماندگاری گردشگران در این منطقه گردشگری فراهم و تقویت شود.
استاندار سمنان تصریح کرد: راه دسترسی به جنگل ابر از جمله مباحثی است که باید تعیین تکلیف شده و دغدغه در این خصوص بر طرف شود.
او افزود: اتفاقات خوبی در سطح استان در حال انجام است و وحدت بسیار خوبی در بین نمایندگان، ائمه جمعه و مدیران استان وجود دارد.
هاشمی با بیان اینکه امروز و در شرایطی که مشکلات معیشت و اقتصادی مردم در اولویت است، پرداختن و درگیر مسایل حاشیه‌ای شدن، تلف کردن وقت است، گفت: رمز موفقیت ما در ۸ سال دفاع مقدس، سه مولفه رهبری، معنویت و وحدت بود.
او با بیان اینکه امروز نیز ضرورت دارد تا وحدت و انسجام در تمامی امور در سطح استان وجود داشته و تقویت شود، افزود: در خصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها جهاد تبیین با اقدامات تبیینی و برگزاری مختلف جلسات و بهره گیری از ظرفیت مردم، موثرین، ذی نفوذان و ائمه جمعه به خوبی انجام شد.
استاندار سمنان تصریح کرد: امروز اگر در جهت اصلاح یارانه‌ها موفق عمل شده، به دلیل همراهی و مساعدت مردم عزیز بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار