خبرهای داغ:

برگزاری همایش تجلیل از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، همایش تجلیل از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه و فرماندار شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۱۴
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که جمعی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود در تالار پورسینا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضور داشتند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی، اظهار کرد: ارتباطات، رسانه و روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی خدمات نهاد‌ها و اداره‌ها تعامل و تبادل اطلاعات مردم و مسئولان و امیدآفرینی نقش بی بدلیل دارد.
او با اشاره به اینکه در عامه مردم انسان اهل حسن خلق و آداب معاشرت را دارای روابط عمومی خوب و کسی که با درد مردم کاری ندارد و اهل ارتباط نیست را دارای روابط عمومی بد می‌دانند، اظهار کرد: در نظام اداری روابط عمومی باید اهل تعامل، ارتباط، مهربانی و حسن خلق باشد تا بتواند وظیفه ارتباط عمومی و ارتباطات بین دستگاه‌ها را درست و بجا انجام دهد.
امینی حُسن خلق و آستانه تحمل بالا را از ویژگی‌های مهم روابط عمومی‌ها دانست و تصریح کرد: آمار زدگی و آرم زدگی از معایب کار روابط عمومی است که با صداقت سازگار نیست چرا که با آمار غلط مسئولین رده بالا را به اشتباه می‌اندازیم.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این مراسم با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در برهه کنونی بر توجه به موضوع مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها تاکید کرد و از روابط عمومی‌ها خواست در این راستا و آگاه سازی مردم تلاش کنند.
او با تاکید بر رسالت مسئولین در مدیریت و خدمت صادقانه به مردم بر ایجاد هم افزایی در راستای بهبود شرایط زندگی مردم با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم تصریح کرد.
در این مراسم که با اجرای نمایش و سرود همراه بود، از سه برگزیده کشوری روابط عمومی‌ها تقدیر و از ناصر حامدی، مرتضی عرب حجی و کلانتری به عنوان پیشکسوتان عرصه روابط عمومی شهرستان و روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌ای اجرایی شهرستان با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
این مراسم به همت روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار