خبرهای داغ:
فرماندار دامغان:

پروژه بزرگ آبرسانی منطقه سرکویر دامغان با تلاش بسیج سازندگی پیشرفت قابل توجهی داشته است

دامغان_ پروژه بزرگ آبرسانی منطقه سرکویر شهرستان دامغان با تلاش و جدیت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی پیشرفت قابل توجهی داشته است.
کد خبر: ۹۴۳۱۱۷۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان در آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در محل سپاه ناحیه شهرستان اظهار کرد: حضور مؤثر بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در عرصه سازندگی و آبادانی کشور، یکی از مظاهر و جلوه‌های همدلی و همراهی و اطلاعت پذیری از ولایت در رفع مشکلات و محرومیت زدایی است.

فرماندار دامغان با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی شهرستان در مناطق مختلف بیان کرد: پروژه آبرسانی منطقه سرکویر دامغان، یکی از پروژه‌های بزرگی است که با جدیت و تلاش بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در منطقه پیشرفت قابل توجهی داشته است.

بندرآبادی اجرای پروژه استخر ذخیره آب شهر کلاته رودبار را یکی دیگر از پروژه‌های شهرستان دانست و گفت: این پروژه با اخذ اعتبارات لازم و حمایت‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی توسط بسیج سازندگی احداث شد.

وی افزود: به موازات اجرای طرح‌های گوناگون عمرانی و اقتصادی در شهرستان، گروه‌های جهادی همواره یاری رسان نهادهای دولتی در بلایای طبیعی، سیل و... بوده‌اند.

فرماندار دامغان با اشاره به ایجاد قرارگاه سالک در شهرستان و تأثیر فعالیت‌های جهادگران در کاهش آمار مبتلایان به سالک تصریح کرد: با مذاکرات صورت گرفته، مقرر شد گروه‌های جهادی در کنار دهیاری‌های شهرستان، مجهز به اقلام خریداری شده ( دستگاه‌های سم‌پاش و دستگاه‌های های علف زن) در امر مقابله با سالک شوند.

بندرآبادی افزود: با همت و تلاش گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و سایر نهادهای خدمات‌رسانی شهرستان در امر محرومیت زدایی و گشایش در مشکلات مردم، روزگاری روشن و امیدآفرین را برای این خطه از سرزمین ایران اسلامی متصور خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار