امام جمعه بخش نصرآباد تربت جام تاکید کرد:

طرح های اشتغالزایی با نگاه دانش بنیان، کنترل تورم و بدون انحراف اجرا شود/باید از تضییع حقوق کارگران زحمتکش جلوگیری کرد

امام جمعه بخش نصرآباد تربت جام در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری و کارآفرینی شهرستان گفت: طرح های اشتغالزایی با نگاه دانش بنیان، مبتکرانه، کنترل تورم و بدون انحراف اجرا شود تا از تضییع حقوق کارگران زحمتکش جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۴۲۹۶۳۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام ، حجت الاسلام ابوالفضل مظاهری امام جمعه بخش نصرآباد تربت جام در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری و کارآفرینی شهرستان با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری باید به دنبال ایده ها و طرح های اشتغالزایی با نگاه دانش بنیان و مبتکرانه و متناسب با مزیت ها و شرایط شهرستان باشیم.

وی با تاکید بر نظارت جدی بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نظارت جدی در جلوگیری از تضییع حقوق کارگران زحمتکش شهرستان بیان کرد: باید از انحراف طرح های عدم اشتغالزا و تورم زا جلوگیری شود چون انحراف برخی طرح ها ضمن عدم ایجاد اشتغال نتیجه عکس داده و به تورم بازار نیز دامن می زند.

درادامه عبدالله بهرامی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت جام در این دیدار با تبریک روز کار و کارگر به ارائه گزارشی مبسوطی از عملکرد این اداره در سطح شهرستان تربت جام پرداخت و گفت: این مجموعه نسبت به رفع مشکلات جامعه کارگری اهتمام ویژه ای دارد.

خبرنگار: م . عبادعسکری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار