خبرهای داغ:

کارگران بسیجی نیروگاه شهید بسطامی یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند+ تصاویر و فیلم

شاهرود_ در سالگرد شهادت سردار غلامحسین بسطامی، و هفته کار و کارگر، کارکنان نیروگاه شهید بسطامی شاهرود با حضور در گلزار شهدا یاد و خاطره این شهید و همه شهدا را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۴۲۸۹۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت هفته کار و کارگر و بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید غلامحسین بسطامی، مرامی با حضور سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان، فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر و کارکنان نیروگاه شهید بسطامی در گلزار شهدای شاهرود برگزار شد.
در این مراسم سعید اللهیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همرزم شهید غلامحسین بسطامی به بیان خاطراتی از آن شهید پرداخت و بر تداوم راه او تاکید کرد.
عباسعلی اکبریان راوی دفاع مقدس نیز خاطراتی از این شهید بیان و در پایان گلزار شهدای کارگر و سردار شهید بسطامی گلباران شد و کارگران تجدید میثاق با شهدا نمودند.
این مراسم به همت حوزه بسیج کارگری الغدیر سپاه ناحیه شاهرود و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انجمن راویان دفاع مقدس برگزار شد.
سردار شهید غلامحسین بسطامی متولد سال ۱۳۳۸ روستای جزن دامغان و از دانشجویان پیرو خط امام راحل و تسخیر کننده لانه جاسوسی آمریکا که به عنوان فرمانده سپاه سوسنگرد در هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ به شهادت رسید و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار