امام جمعه تربت جام تاکید کرد:

شعار امسال نقشه راه؛ تولید و اشتغال کشور است/ارزش ابزار دست کارگر کمتر از قلم عالم نیست

امام جمعه تربت جام در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری و کارآفرینی شهرستان گفت: نقشه راه تولید و اشتغال کشور در شعار سال جاری هدف گذاری شده است و باید به این قشر توجه بیشتری صورت گیرد چون ارزش ابزار دست کارگر کمتر از قلم عالم نیست.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۴۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام، حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر امام جمعه تربت جام در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری و کارآفرینی شهرستان گفت: در نگاه اسلام کار و فعالیت کارگری دارای جایگاه ارزشمند و والایی است تا جایی که در روایات و سیره اهل بیت (ع) این مساله بارها مورد تاکید قرار گرفته است و کارگر در اسلام از منزلت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت اشتغال و تولید مبتنی بر دانش بنیان به عنوان نقشه راه تولید و اشتغال کشور در سال جاری ترسیم و هدف گذاری شده است. بنابراین توجه بیشتر به این قشر تاثیرگذار مورد تاکید همگان است، چون ارزش ابزار دست کارگر کمتر از قلم عالم نیست.

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام هم در این دیدار هفته کار و کارگر و بسیج کارگری را به جامعه کارگری تبریک گفت و از زحمات آنان در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی جامعه قدردانی کرد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت جام در این دیدارهای جداگانه با تبریک هفته کار و کارگر و بسیج کارگری به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در سطح شهرستان تربت جام پرداخت.

عبدالله بهرامی با اشاره به اهمیت حمایت از تولید و تقدیر از فعالان کار و تلاش افزود : اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به رفع مشکلات جامعه کارگری اهتمام ویژه ای دارد.

گفتنی است: در آستانه آغاز هفته کار و کارگر به منظور پاسداشت از جامعه کارگری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت جام به همراه نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی با امامان تشیع واهل سنت این شهرستان دیدار کردند.

خبرنگار: م.عبادعسکری

  

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار