خبرهای داغ:

در تمام وصایای شهدا حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی تاکید شده است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در دیدار با چهار خانواده شهید روحانی سمنان گفت: در تمام وصایای شهدای دفاع مقدس حمایت از ولی فقیه زمان و پشتیبانی از نظام اسلامی تاکید شده است.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۰۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در این دیدار اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا گم نکردن راه شهدا و ادامه راه آنان است و امروز خانواده های شهدا که دغدغه حجاب و عفاف، رسیدگی به مستمندان و خدمتگذاری مسئولان نظام اسلامی دارند، درست و بجاست.

وی گفت: دغدغه خانواده های شهدا، همان مسائل مهم کشور است که این خانواده ها با دلسوزی برای جامعه اسلامی پیگیر تحقق آن هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: شهدای روحانی و طلاب در جبهه بعضا گمنام بودند و کسی نمی دانست که روحانی و طلبه هستند.

مطیعی بیان کرد: شهدای روحانی مانند دیگر شهدای عزیز دفاع مقدس و انقلاب اسلامی درخت نظام اسلامی را با خون پاک خود آبیاری کردند و امروز ما وظیفه داریم در راه آنان قدم برداریم و به اهدافی که شهدا مدنظر داشتند نزدیک شویم.

وی تصریح کرد: بیشتر وصایای شهدای استان سمنان در کنگره شهدا فهرست شده است و امیدواریم که بتوانیم در عمل به وصیت های آنان گام های موثری برداریم.

مطیعی افزود: در تاریخ چهارم خرداد ماه کنگره ملی شهدای روحانیت در قم برگزار می شود که مراسم اجلاسیه آن روز پنجم خردادماه که مصادف با شهادت امام صادق (ع) است در شاهرود برای شهدای روحانی استان سمنان برگزار می شود.

در این دیدار صمیمانه که با حضور خانواده های شهدای روحانی برگزار شد، مرور بعضی از خاطرات شهدا و دلجویی از خانواده های آنان انجام شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی با خانواده های شهدای روحانی برادران سیدجمال و سیدمهدی احمد پناهی، علی اختری، حمیدرضا میلانی و حسین خرمیان دیدار کرد و به گفت و گو پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار