خبرهای داغ:

پیام امام‌جمعه مهدیشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۲۷۲۹۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.در این پيام آمده است :

دوم اردیبهشت‌ماه، یادآور تشکیل نهاد با عظمت و مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه امام امت حضرت امام خمینی (ره) است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادیخواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است.
جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم‌آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس، در قالب وصف نمی‌گنجد، پاسداری به معنای حراست و نگهداری است و در حقیقت پاسداری در انقلاب اسلامی ایران، حرکتی برای رسیدن به شعار غلبه خون بر شمشیر بود.
افتخار امروز سپاه حضور گرم در کنار مردم در شرایط بویژه در روزهای سخت کرونایی است، البته که در سختی‌های گذشته نیز سپاه در کنار مردم و در دل مردم بوده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهدیشهر و به عموم مردم شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق باشد.

محمد بارانی
امام‌جمعه مهدیشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار