مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام‌رضا(ع):

دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت است/ شهیدان اصلانی و دارایی به یک جریان وحدت‌ساز تبدیل شدند

حجت الاسلام باقری با تسلیت درگذشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی، اظهارکرد: حجج الاسلام اصلانی و دارایی، انسان‌های وارسته، جهادگر، مخلص و پرتلاشی در صحنه خدمت‌رسانی به مردم بودند که به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۵۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حجت الاسلام باقری با تسلیت درگذشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی، اظهارکرد: حجج الاسلام اصلانی و دارایی، انسان‌های وارسته، جهادگر، مخلص و پرتلاشی در صحنه خدمت‌رسانی به مردم بودند که به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

وی در ادامه به صحبت‌های انجام شده توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با عامل تروریستی این حادثه تلخ اشاره کرد و گفت: قاتل هدف از این انتقام را اهانت به صحابه عنوان کرده است؛ درحالیکه اهداف حرکت تروریستی خود را نمی‌شناخته، شخص دیگری آنها را به عنوان توهین‌کننده معرفی نکرده بوده و صرفا براساس سوء ظن دست به این اقدام تروریستی زده است.

حجت الاسلام باقری افزود: از وی سوال شده که آیا دین اسلام، قرآن مجید، خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص) و خلفای راشدی اجازه چنین اقدام را براساس سوء ظن می‌دهند؟ گفته: نه! و خود را تابع سلفی تکفیری معرفی کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام‌رضا(ع) تصریح کرد: افرادی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند، انسان‌‎های خشک‌مغز و با تفکرات تکفیری هستند که فقط خودشان را قبول دارند و دشمن از همین خشک‌مغزی آنها برای دستیابی به نیات پلید خود استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام باقری گفت: انقلاب اسلامی، معادلات جهان را در سال 57 برهم زد؛ دنیایی که به دو قطبی شرقی و غربی تقسیم شده بود و منافع کشورها در دست این دو جریان قدرت بود ولی مردم به رهبری امام‌خمینی(ره) و روحانیت، انقلاب اسلامی را با شعار نه شرقی و نه غربی شکل دادند و منافع کشورهای سوء استفاده کننده را به خطر انداختند.

وی با بیان اینکه عداوت دشمن با روحانیت از ابتدای انقلاب شروع شد، افزود: شرایط به نحوی پیش رفت که سال 60 گروه‌های منحرف غربی و شرقی بسیاری از روحانیون سرشناس چون شهید مطهری و شهید بهشتی را ترور کردند.

حجت‌الاسلام باقری گفت: دشمن بیشترین فشارها را به کشور ما وارد کرد ولی به برکت خون شهدا این انقلاب همچنان تداوم داشته و روحانیت و مردم، در کنار یکدیگر کارها را پیش می‌برند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ‌امام‌رضا(ع) خاطرنشان کرد: روحانیت در دفاع مقدس نیز حضور پررنگی داشت به نحوی که نسبت به جمعیت خودش، بیش از 10 برابر سایر مردم، شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده و همواره در این عرصه حضور داشته است.

حجت‌الاسلام باقری افزود: روحانیون انسان‌های خدومی هستند که همواره در کنار مردم بوده و عمده آنها قشر ضعیف جامعه هستند؛ دشمن ضربات زیادی از این ناحیه خورده و طبیعی است که روی آنها متمرکز می‌شود و به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت است.

وی با بیان اینکه دشمن 43 سال است که در مقابل نظام اسلامی شکست خورده و اهداف خبیثانه بسیاری چون تحریم و تجزیه و ... را دنبال کرده، گفت: امپراطوری رسانه در اختیار دشمن است و آنها از این فرصت و قدرت برای زمینه‌سازی ایجاد التهاب در کشور بهره می‌برند؛ با محتواهای ساختگی و دروغ‌پراکنی اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند ولی با هوشیاری مردم این توطئه‌ها خنثی شده و می‌شود.

حجت‌اسلام باقری اظهارکرد: به برکت خون شهدا، ایران اسلامی هرروز مقتدرتر می‌شود و دشمن در موضع ضعف قرار گرفته است؛ شهید اصلانی و شهید دارایی پیش از شهادت در بین عموم مردم ناشناخته بودند ولی امروز با شهادت آنها، این افراد به یک جریان تبدیل شده و موجب بصیرت و رفع شبهات و استحکام هرچه‌ بیشتر نظام اسلامی شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار