خبرهای داغ:

بازدید ۱۸۵ هزار نفر از مناطق گردشگری و تاریخی شهرستان شاهرود/فعالیت ۳۰ راهنمای گردشگری

شاهرود_ دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان شاهرود از بازدید بیش از ۱۸۵ هزار نفر از مناطق گردشگری و تاریخی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۳۰ راهنمای خبره گردشگری در این ایام به مسافران خدمات دادند.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۰۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

بازدید ۱۸۵ هزار نفر از مناطق گردشگری و تاریخی شهرستان شاهرود/فعالیت ۳۰ راهنمای گردشگریبه گزارش خبرنگار بسیج، حمیدرضا حسنی در آیین تجلیل از خادمان ستاد خدمات سفر شهرستان شاهرود با تقدیر از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله، اداره اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، شهرداری ها، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیج و اداره پایانه‌ها و راه آهن در انجام عالی خدمات سفر در ایام نوروز امسال اظهار کرد: امسال در ایام نوروز ۱۸۵ هزار بازدید از مجموعه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان انجام و آمار اقامت از ۸۵ هزار نفر فراتر رفته است.
دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان شاهرود افزود: از ۲۶ اسفند که سفر‌های نوروزی آغاز شد، در ۲۸ و ۲۹ اسفند به اوج سفر رسیدیم و با توجه به اینکه ظرفیت اسکان تاسیسات گردشگری شهرستان ۱۵۰۰ نفر بوده است، از مجموعه‌های دیگر شهرستان و دستگاه‌های اجرایی کمک گرفته شد.
او با اشاره به بکارگیری راهنمایان خبره گردشگری و برپایی سفره‌های هفت سین و غرفه‌های آرامش بهاری در سطح شهرستان، افزود: ۳۰ راهنمای کارت دار دو زبانه و سه زبانه در ورودی شهر‌ها و اماکن در کنار هلال احمر حضور داشتند و راهنمایان خبره گردشگری مسافرین را راهنمایی کردند تا ماندگاری مسافران از هشت ساعت به ۲۴ ساعت برسد.
حسنی با اشاره به فعال بودن پنج موزه شهر، گفت: تشدید نظارت‌های بهداشتی با همکاری ادارات صمت و تعزیرات انجام و حداقل شکایات از طرف گردشگران داشتیم و برخورد هم با معدود متخلفان انجام شد.
دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان شاهرود با اشاره به برپایی سه نوروز گاه و ده‌ها مراسم آیینی در شهرستان و اجرای جشنواره‌های روستایی در روستا‌های مختلف شهرستان بر ایجاد فضای نشاط در شهرستان در این ایام تاکید و بر تداوم این برنامه‌ها تصریح نمود.
در پایان این آیین از دستگاه‌های اجرایی فعال در ستاد خدمات سفر شهرستان و فعالان رسانه بویژه خبرنگار خبرگزاری بسیج یا اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار