امام جمعه شهرستان نیشابور:

شهادت ما را آماده تر و قوی تر می کند

مراسم محفل انس با قرآن یادبود شهدای طلبه شیعه و سنی و حجت الاسلام والمسلمین محمد اصلانی صبح امروز با حضور نیروهای نظامی وانتظامی واقشار مختلف مردم در تکیه ابوالفضلی (ع) برگزارشد
کد خبر: ۹۴۲۴۳۷۲
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سیدقاسم یعقوبی با بیان اینکه شهادت ما را آماده تر و قوی تر می کند اظهار داشت:خاصیت شهادت زنده بودن آن است حاج قاسم سلیمانی امروز فعال تر از زمانی هست که در بین ما زندگی میکرد امروز نیز حجت الاسلام اصلانی را زنده‌تر از یک هفته قبل در منطقه سیدی مشهد می‌ بینیم.

وی عنوان داشت:شهید اصلانی با اینکه معلول بود به تنهای چندین اداره بود یک روحانی بسیار فعال در منطقه سیدی مشهد که با شهادتش در سراسر مناطق مشهد تکثیر شد خاصیت شهادت این است که زنده می‌شود این فرمایش قرآن است .


امام جمعه نیشابور با بیان اینکه وهابیت به‌ظاهر از قرآن حرف می‌زنند ولی از حقیقت قرآن بی‌بهره هستنداظهار داشت:انها نتوانستند جان و متن قرآن را بفهمد فکر می کنند با کشتن چند نفر ؛طرف مقابل یا می ترسد یا از بین می رود شهادت نه برای ما ترس آورده است نه مارا کم کرده است بلکه شهادت ما را آماده تر قوی تر و تعداد ما را بیشتر کرده است.


وی تصریح کرد:فکر می‌کنند مسائل فکری و عقلی و نظری با حذف فیزیکی از بین می رود به جای اینکه بیایند بپرسند چرا شما شیعه هستید وشیعه یعنی چه ؟شیعه بهتر است یا وهابیت؟ کدام به اسلام نزدیک تر است ؟به جای اینکه سئوال کنند! از ضعف منطقشان  پناه می برند به ترور !

 

این جاهلان نمی‌دانند که این تفکر در میان همه مسلمانان منفورترین تفکر است تمام مسلمانان شیعه و سنی در تمام مناطق جهان این نوع حرکات را محکوم می کند.
در ادامه این برنامه بسیج طلاب شهرستان نیشابور با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار