بیانیه سازمان بسیج طلاب و گردانهای تیپ امام صادق(علیه السلام) در پی شهادت حجت الاسلام محمد اصلانی

و سلام و درود به روان پاک رهپویان راستینشان که درس آموزی خویش را با مرکب خون امضاء نمودند و مثلث زر، زور و تزویر، کوچکترین تزلزلی در اراده مقدس و الهی آنها به وجود نیاورد و عاشقانه به استقبال مرگ سرخ رفتند و تولدی جاودانه یافتند. 
کد خبر: ۹۴۲۴۲۴۱
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

« بسم الله القاصم الجبارین »

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

سلام و درود بر روان پاک هدایتگران، سفیران الهی از آدم تا خاتم و از خاتم المرسلین(صلی الله علیه و آله) تا خاتم الوصیاء(علیه السلام)؛

و سلام و درود به روان پاک رهپویان راستینشان که درس آموزی خویش را با مرکب خون امضاء نمودند و مثلث زر، زور و تزویر، کوچکترین تزلزلی در اراده مقدس و الهی آنها به وجود نیاورد و عاشقانه به استقبال مرگ سرخ رفتند و تولدی جاودانه یافتند. 

امسال همراه با بهار طبیعت در بهار قرآن در حالی که دلدادگان به مقام ولایت و امامت، پروانه وار در حرم ملک پاسبان حضرت امام رضا(علیه السلام) به نیایش و اظهار بندگی و دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت مشغول بودند، خشم فروخورده استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و سگ زنجیری اش رژیم صهیونیستی آدمکش و رژیم های بی هویت وهابی و تکفیری از آستین فردی فریب خورده و معلوم الحال به درآمد و سه نفر از دانش آموختگان مکتب سرخ حسینی را نشانه رفتند و در این ترور هدفمند، عبد صالح خداوند، رزمنده و جانباز دوران طلایی دفاع مقدس، برادر دو شهید، بسیجی فعال و جهادی در عرصه های فرهنگی و محرومیت زدایی و از افراد خط مقدم جهاد تبیین و تبلیغ در راستای تبیین مبانی ناب انقلاب و اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری، دلسوز و خدمتگزار محرومان و مستضعفان جناب حجت السلام و المسلمین محمد اصلانی را با بی رحمی تمام در حرم امن رضوی و در میان زائران آن امام مهربانی ها به شهادت رساندند و به خیال خام خویش به این حرم امن، هتک حرمت کردند. 

اما بدخواهان بدانند که متعرضان به این آستان مقدس، راهی جز رسوایی و نابودی ندارند. کجایند آنانی که در راستای کشف حجاب رضاخانی و نشر فرهنگ برهنگی به این حرم حمله ور شدند. کجایند آنانی که در عصر محمدرضای مفلوک، حرمت این حرم را نگه نداشتند. به چه ذلتی افتادند آنانی که در روز عاشورای حسینی در کنار مضجع نورانی حضرت رضا(علیه السلام) دستانشان به خون زائران آغشته شد. دشمنان و کج اندیشان داخلی و خارجی بدانند که این آخر خط است برایشان. 

و اینک ما طلاب بسیجی حوزه کهنسال خراسان در این ماه عبودیت و بندگی به سران کفر و کج اندیشان تکفیری که موجودیت خویش را در تفرقه، درگیری و صف بندیهای کاذب و دعواهای قومی، مذهبی و جغرافیایی می بینند اعلام می داریم که با بیعت مجدد با امام المسلمین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) همراه با ملت خداباور و ولایتمدار با هوشیاری کامل، همچون گذشته تمامی توطئه ها را خنثی نموده و ضمن محکومیت این جنایت ضدبشری، با بذل جان این تهدید را به فرصت تبدیل نموده و زمینه برافراشته شدن پرچم عدل علوی را به دست باکفایت و مبارک ولی عصر(ارواحنا له الفداء) در سراسر گیتی فراهم می آوریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سازمان بسیج طلاب و گردانهای تیپ امام صادق(علیه السلام)

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار