خبرهای داغ:

حمایت از راه اندازی خط تولید گچ در شرکت سیمان شاهرود/ واحد برتر تولیدی و صادراتی استان

شاهرود_ استاندار سمنان بر حمایت از راه اندازی خط تولید گچ در شرکت سیمان شاهرود تاکید کرد و گفت: این واحد تولیدی از برترین واحد‌های صادراتی در سطح استان است.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۸۹
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج، استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از شرکت سیمان شاهرود بازدید کردند.
سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جمع مدیران شرکت سیمان شاهرود، به مدیر عامل و پرسنل پر تلاش شرکت سیمان شاهرود خدا قوت گفته و یاد مرحوم شهری که از پایه گذاران و دلسوزان این شرکت بودند را گرامی داشت و افزود: شرکت سیمان شاهرود یکی از واحد‌های برتر و مطرح صادراتی استان است که بحمدلله در این زمینه بسیار خوب اقدام نموده و خوشبختانه با کمترین دغدغه در مباحث اجرایی و نیروی انسانی روبرو می‌باشد.
او گفت: با توجه به شرایط خاص جوی و گرمای هوا در تابستان سال گذشته محدودیت‌هایی در تولید شرکت‌های سیمان کشور ایجاد شد که امیدواریم امسال شاهد بروز این مشکلات نباشیم.
استاندار سمنان افزود: شرکت سیمان شاهرود جزو آندسته از واحد‌های تولیدی استان است که بحمدلله ضوابط زیست محیطی را رعایت نموده و نسبت به این مسئله اهتمام دارد.
هاشمی با بیان اینکه شرکت سیمان شاهرود در حوزه اشتغال اقدامات بسیار خوبی را به انجام رسانده است، از راه اندازی خط تولید گچ در این شرکت حمایت و در این خصوص مساعدت خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار