خبرهای داغ:

رشد ۲۳ درصدی مصرف سوخت کشور در ایام نوروز

شاهرود_رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: از ۲۵ اسفند ماه تا اوایل فروردین ماه به طور میانگین روزانه ۱۱۶ میلیون لیتر سوخت مصرف شد، که نسبت به مدت مشابه ۲۳ درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۹۴۲۳۲۴۶
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

رشد ۲۳ درصدی مصرف سوخت کشور در ایام نوروزبه گزارش خبرگزاری بسیج، سعید شهیدی از تلاش بی وقفه در راه سوخت رسانی و نظارت بر ارائه خدمت رسانی مطلوب و سوخت رسانی در مجاری عرضه سوخت کشور خبر داد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید سرزده از مجاری عرضه سوخت منطقه شاهرود (دو منظوره و CNG) با اشاره به رشد ۲۳ درصدی مصرف سوخت کشور افزود: از ۲۵ اسفند ماه تا اوایل فروردین ماه به طور میانگین روزانه ۱۱۶ میلیون لیتر سوخت مصرف شد، که نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی ۲۳ درصد افزایش داشته است.
او با اشاره به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن استان سمنان در مسیر تهران - مشهد گفت: همواره در ایام تعطیلات نورورزی و پایانی سال شاهد حجم بالای مسافرین و زائرین حرم مطهر رضوی در این استان می‌باشیم و با تلاش شبانه روزی نیرو‌های شرکت ملی پخش در امر سوخت رسانی، مردم نگران تامین و عرضه سوخت در ایام نوروزی نباشند.
شایان ذکر است در کشور ۴۲۰۰ باب جایگاه عرضه فراورده‌های نفتی دو منظوره و ۲۵۰۰ جایگاه CNG وجود دارد که از این تعداد ۸۱ باب جایگاه دو منظوره و ۴۲ باب جایگاه CNG در منطقه شاهرود قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار