خبرهای داغ:

مصرف بنزین نوروزی درمنطقه شاهرود ۷۸ درصد افزایش یافت

شاهرود_سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود (استان سمنان) گفت: مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی امسال در استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۸ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۴۲۳۱۵۳
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا علی نیک نظر اظهار کرد: حدود ۲۲ میلیون لیتر بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت در نقاط مختلف استان سمنان از ۲۶ اسفند ماه تا هفتم فروردین سال جاری توزیع شده است که با توجه به حدود ۱۲ میلیون فرآورده مصرف شده در مدت مشابه به سال قبل، شاهد رشد ۷۸ درصدی بنزین در این استان بوده ایم.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان تصریح کرد: مصرف نفت گاز در جایگاه‌های سوخت استان در بازه زمانی مذکور حدود ۹ میلیون لیتر بوده است که با مقایسه نسبت به سال قبل افزایش ۷ در صدی را نشان می‌دهد.
او با اشاره به فعال بودن نزدیک به ۹۵ درصد نازل‌های موجود در جایگاه‌های سمنان، خاطر نشان کرد: کما فی السابق این منطقه با ارائه خدمات مناسب و بدون وقفه در روند سوخت رسانی، میزبان زائران و مسافران تاکنون بوده است.
نیک نظر با بیان اینکه بازرسی و نظارت در تمام جایگاه‌های سوخت استان به صورت روزانه انجام می‌شود افزود: نمونه گیری و آزمایش‌های کمی و کیفی سوخت در تمام جایگاه‌های سوخت انجام شده و تا پایان سفر‌های نوروزی هموطنان نیزادامه خواهد داشت.
او یادآور شد: شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند در صورت بروز هرگونه مسئله، شکایت خود را از طریق تماس با سامانه (مرکز پاسخگویی) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به شماره ۰۹۶۲۷ اعلام کنند تا ظرف مدت حداکثر ۷۲ ساعت به موارد اعلام شده رسیدگی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار