خبرهای داغ:

جلسه هماهنگي رزمايش بهار خدمت برگزار شد

با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، جلسه هماهنگي رزمايش بهار خدمت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۹۹
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان در جلسه هماهنگي رزمايش بهار خدمت که به صورت ويدئو کنفرانس با حضور فرماندهان نواحي شهرستانهاي استان برگزار شد گفت: امروز جبهه کفر و استکبار رو به افول است و آثار آن به وضوح بر همگان روشن است.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب در پيام نوروزي خود تاکيد داشته اند که سخنرانان بايد در مردم اميد ايجاد کنند زيرا اميد سبب حرکت و پيشرفت مي شود.

سردار دامغاني تصريح کرد: اعزام گروه هاي مردمي به راهيان نور به سبک جديد که امسال انجام شد بسيار خوب و قابل قبول بود و رويکرد ما به سمت مردمي کردن اين حرکت عظيم است.

وي افزود: تا پايان تعطيلات نوروز بايد با عزمي راسخ براي اعزام گروه هاي جهادي به مناطق محروم استان جهت خدمت رساني و جمع آوري کمک براي مردم مظلوم يمن تلاش شود.

فرمانده سپاه استان تصريح کرد: شان و جايگاه پايگاه هاي بسيج ، خدمت رساني به مردم است و لذا هر پايگاه بسيج در استان بايد حداقل يک گروه جهادي داشته باشد.

سردار دامغاني افزود: تبيين اقدامات جهادي يکي از مولفه هاي جهاد تبيين است و در اين خصوص بايد عملکرد گروه هاي جهادي براي مردم از طريق رسانه هاي مجازي و صداوسيما بيان شود.

سرهنگ مهدي کاشفي رئيس سازمان بسيج سازندگي استان در اين جلسه ضمن ارائه گزارشي از عملرکد گروه هاي جهادي در ايام تعطيلات نوروز در خدمت رساني به مردم گفت: 4 هزار بسته معيشتي در هفته اول تعطيلات نوروز به شهرستان ها جهت توزيع در بين نيازمندان تحويل داده شد.

وي افزود: 65 ميليون تومان تاکنون کمک براي مردم مظلوم يمن جمع اوري شده و اين کار تا ايان ايام تعطيلات نوروز ادامه دارد.

مهدي کاشفي تصريح کرد: 97 گروه جهادي در شهرستان شاهرود فعال بوده اند که از عملکرد اين گروه ها مستند سازي به خوبي انجام شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار