خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

حقانیت انقلاب در اتفاقات اخیر روسیه و اوکراین، بیشتر آشکار شد

همدان-نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه بعد از ۴۳ سال با گذشت زمان از انقلاب، حقانیت انقلاب بیشتر آشکار می‌شود، گفت: در اتفاقات اخیر روسیه و اوکراین، حقانیت انقلاب بیشتر آشکار شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۱۵۱
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی امروز در گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات استان همدان که در اردوگاه ابوذر برگزار شد با بیان اینکه ماه شعبان مشعر الحرام مناسک حج است، اظهار کرد: در اعمال حج حاجی باید ابتدا در عرفات استغفار و بعد در مشعر الحرام توبه کند و بعد وارد خانه خدا شود.

وی با بیان اینکه ماه رمضان حرم خداست، وقتی وارد میهمانی خدا می‌شویم باید با ظرفیت وارد این ماه شویم، عنوان کرد: ماه رجب و ماه شعبان ماه ظرفیت پیدا کردن برای ماه خدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) گفت: اگر کل ادب دنیا را در یک کفه ترازو و ادب حضرت علی اکبر(ع) را در دیگر کفه ترازو بگذارند ادب حضرت علی اکبر(ع) سنگینی می‌کند.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) غایب از نظرها است با اشاره به نقل شیخ طوسی ادامه داد: وجود امام زمان لطف است و ولایت آن لطف دیگری از طرف خدا به بندگان است.

علیی با بیان اینکه ما ظرفیت درک و حفاظت امام زمان(عج) را نداریم و تا وقتی این لیاقت را پیدا نکردیم این ظهور اتفاق نخواهد افتاد، افزود: ظهور امام (عج) بستگی به عمل ما دارد و اراده خدا تعلق به عمل ما دارد و ما باید بستر ظهور را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: کره زمین دارای مغناطیس است و سوال این است که با توجه به اینکه ما مغناطیس زمین را نمی‌بینیم اما این مغناطیس همه را در جهت خود هدایت می‌کند، تصریح کرد: وجود غایب امام (عج) هم مانند مغناطیس عمل می‌کند که در علم کلام به هدایت باطنی مشهور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه در کتب مختلف نقل شده است که افرادی خدمت امام (عج) تشرف پیدا کردند، تاکید کرد: وجود امام زمان(عج) لطف است و ما نباید از آن غافل شویم.

وی با تاکید بر اینکه فراهم کردن بستر ظهور امام (عج) وظیفه ما است، عنوان کرد: تنها نظام سیاسی در دنیا که می‌تواند ظهور امام زمان(عج) را محقق کند نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است.

علیی با بیان اینکه تنها نظام الهی مشروع در دنیا نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است که بنیانگذار آن امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ فرموده است سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید، انتظار فرج از نیمه خرداد کشم، ابراز کرد: امام خمینی (ره) این انقلاب را برای ظهور مدیریت کرده است.

وی با بیان اینکه بعد از ۴۳ سال با گذشت زمان از انقلاب، حقانیت انقلاب بیشتر آشکار می‌شود، گفت: در اتفاقات اخیر روسیه و اوکراین، حقانیت انقلاب بیشتر آشکار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید به اینکه یکی از سنت‌های لایتغیر الهی سنت امداد است، با اشاره به آیات قرآن مبنی بر اینکه «بسا گروه‌های اندک بر گروه‌های کثیر غلبه پیدا کنند»، تصریح کرد: اگر ما نگاه مادی و سببی داشته باشیم هیچ وقت نیروی ضعیف نمی‌تواند در مقابل نیروی قوی پیروز شود.

وی با بیان اینکه در علم کلام نصرت الهی در کنار نیروی قلیل قرار می‌گیرد و می‌تواند بر نیروی کثیر غلبه پیدا کند، عنوان کرد: نصرت الهی در زمانی در کنار قدرت قلیله قرار می‌گیرد که حق باشد و نیت آن الهی باشد.

علیی با بیان اینکه در این ۴۳ سال انقلاب همیشه پیروز شده است، گفت: انقلاب در مقابل قدرت‌های استکبار به لحاظ سببی و فیزیکی به ظاهر قلیل است و علت پیروزی ما نصرت خدا است چرا که انقلاب حق است.

وی با بیان اینکه این انقلاب ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کرده است، ابراز کرد: ما می‌بینیم امامین انقلاب چه زیبا این انقلاب را رهبری کرده‌اند که ما با جرأت تمام ساعت ۱:۲۰ بیش از 10 موشک به مقر اسرائیل می‌زنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه تا به امروز هیچ قدرتی نتوانسته نگاه چپ به پایگاه آمریکا و اسرائیل نگاه کند چه برسد به اینکه موشک بزند، عنوان کرد: ما با افتخار مقتدرانه می‌زنیم و از چیزی هم ترس نداریم.

وی با بیان اینکه حقانیت انقلاب است که تا به امروز آمریکا نتوانسته پاسخ عین الاسد را بدهد، گفت: آمریکا در طول تاریخ مانند حمله عین الاسد تحقیر نشده بود که به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا رو به افول است.

علیی با اشاره به اتفاقات اوکراین گفت: اوکراین فریب آمریکا را خورده است و انقلاب آنها نتیجه انقلاب رنگی است.

وی با تاکید بر اینکه از ناتو فقط یک اسم مانده است، تصریح کرد: در ماده ۵ سازمان ناتو آمده است که هر یک از اعضای عضو ناتو مورد تعرض قرار گرفت ۲۶ کشور دیگر عضو می‌توانند به حمایت از کشور آسیب دیده وارد جنگ نظامی با کشور متعرض شوند این در حالی است که ناتو در مقابل حمله به عین الاسد واکنش نشان نداد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اقتصاد کشورهای عضو ناتو ورشکسته است و با فروش سلاح اقتصاد خود را جبران می‌کند، گفت: انقلاب در مقایسه با کشورهای غربی به خاطر نصرت الهی و حقانیت انقلاب روز به روز پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بزرگترین معروف دفاع از انقلاب و نظام است، تاکید کرد: باید از انقلاب و نظام دفاع کنیم چراکه بزرگ‌ترین منکر تخریب انقلاب است.

علیی با بیان اینکه کار دولت انقلابی بسیار سخت است و در طول زمان‌های مختلف مصیبت کشیده‌ایم، خاطرنشان کرد: با همت و توکل انقلابی دولت می‌تواند بر مشکلات فائق آید.

وی با تاکید بر اینکه روزی ما دست آمریکا و غربگرایان نیست بلکه دست خدا است، گفت: ما باید روزی خود و انقلابمان را از خدا در ماه شعبان بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار