خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

بازاریان نقش بسزایی در حفظ و حراست از انقلاب دارند

همدان- فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمنان با بحث اسلام مشکل دارند که بسیار مهم است، گفت: اکنون بازاریان نقش بسزایی در حفظ و حراست از انقلاب دارند.
کد خبر: ۹۴۲۰۷۹۵
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سیدجواد حسینی در مراسمی که به مناسبت اعیاد شعبانیه در سالن اجتماعات اتاق اصناف با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، مسئولین اتاق اصناف و اتحادیه‌ها برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در 27 دی ماه نقشه راه را به ما نشان داد که باید بر اساس آن حرکت کنیم و مراقب باشیم.

وی با بیان اینکه روزبه‌روز که انقلاب ما به سمت جلو حرکت می‌کند کار ما کمی سخت‌تر می‌شود به دلیل اینکه این مسیری که در آن گام برمی‌داریم انتهای آن به ظهور می‌رسد، افزود: بنابراین کار ما خیلی سخت است ما انتخاب شدیم چه بخواهیم، چه نخواهیم، وعده خداوند است مومنانی که در دین من کمک نکردند آنها کنار می‌روند و ضرری به آنها نمی‌رسد، اما یک امتی را جایگزین می‌کنم که هم مرا دوست دارند و هم من آنها را دوست دارم و در مقابل دشمنان بسیار قوی و در مقابل مومنان بسیار خاضغ است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: باید قدر خود را بدانیم که خداوند ما را انتخاب کرده و ما را دوست دارد و مسیری که در آن حرکت می‌کنیم که تمدن نوین اسلامی را به دست آوریم مقداری سخت است و مشکلاتی بر سر راه ما وجود دارد، جنگ و تحریم اقتصادی پیش می‌آید و تورم، سختی‌ها و... مشکلاتی است که سر راه ما قرار می‌گیرد که بیبینیم آیا می‌توانیم در آن مسیر اصلی که بحث ظهور است برسیم یا نه؟

وی ادامه داد: همه اینها امتحانات الهی است که از ابتدای انقلاب طی این 43 سال شما اصناف و بازاریان ثابت کردید که هستید و پیشرو در تشکیل انقلاب اسلامی بودید و در زمان جنگ پشتیبان بسیار قوی برای رزمندگان بودید و خیلی از شما از رزمندگان دفاع مقدس بودید.

حسینی ابراز داشت: بعد از جنگ تحمیلی در بحث جنگ اقتصادی و اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند باز هم شما پیشرو بودید، اکنون هم که در جنگ‌های ترکیبی با دشمن هستیم باز هم شما بازاریان صبر و استقامت کردید و کار را به نحو احسن انجام می‌دهید.

وی با بیان اینکه ما نباید ناامید باشیم چراکه دشمن تلاش می‌کند ما را ناامید کند، عنوان کرد: انقلاب ما روزبه‌روز در حال رشید شدن است و قله‌های فراوانی را فتح می‌کند و هر چقدر قوی‌تر شود صبر و استقامت او با فتنه‌ها و چالش‌ها بیشتر می‌شود و این یک مسئله طبیعی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: دشمنان با بحث اسلام مشکل دارند که بسیار مهم است چراکه اسلام به انقلاب عزت داده، انقلاب هم به اسلام عزت داد و هر چقدر انقلاب رو به جلو می‌رود ملت مسلمان جهان متحدتر می‌شوند؛ اینها آزمایش‌های الهی هستند که از اول انقلاب تا حال با ما پیش رفتند و اکنون شما بازاریان نقش بسزایی در حفظ و حراست از انقلاب دارید.

وی خاطرنشان کرد: در مباحث اقتصادی و جنگ اقتصادی که به ما ظالمانه تحمیل کردند، نیاز است که با همکاری در بحث اشتغال و تولید در مباحث مختلف کنار هم باشیم و کشور خود را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار