خبرهای داغ:
سردار فرجی:

مشکلات کشور با همت مسئولین، مردم و به ویژه جوانان برطرف می‌شود

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه مسئولین دولت باید بدانند مسئولیت سنگینی بر دوش آنها گذاشته شده است، گفت: مشکلات کشور با همت مسئولین، مردم و به ویژه جوانان برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۹۳۵
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
مشکلات کشور با همت مسئولین، مردم و به ویژه جوانان برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در آئین کاشت ۳۲ هزار نهال گرامیداشت دومین کنگره ملی سرداران، امیران، فرماندهان و ۸ هزار شهید استان همدان که در نیروگاه شهید مفتح همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شهید اظهار کرد: دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و خدا را شاکریم تا به امروز هیچ استانی نتوانسته رکورد کنگره اول استان را به دست آورد.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که به هر شکل احساس امنیت را از مردم بگیرد چراکه احساس امنیت به مراتب با ارزش‌تر از خود امنیت است.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه امروز ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب گذشته و خبر و آثاری از کارتر، ریگان،صدام و ... نیست، ابراز کرد: آثار امام خمینی (ره) هنوز مشهود است.

وی با بیان اینکه عده‌ای در آن زمان می‌گفتند چرا باید نیروهای ما در سوریه و عراق حضور داشته باشند، گفت: اگر ما آن جا حضور نداشتیم این اتفاق در ایران می‌افتاد.

سردار فرجی تاکید کرد: داعش از ۸ سال دفاع مقدس قوی‌تر بود چراکه نگاه ما به داعش به عنوان یک گروه تروریستی نباید باشد، داعش یک ارتش منطقه‌ای بود و قدرت داشت؛ ظرف ۱۰ ساعت ۲۸ هزار جنگجو را در شعاع ۲۰۰ کیلومتر جابه جا می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه داعش یک گروه تروریستی مانند پژاک و کومله نیست، یادآور شد: در ۸ سال دفاع مقدس یک سرباز عراقی را نمی‌دیدید که در خودرو انتهاری بشیند و به خاکریز ما بزند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: در دهه ۹۰ فرزندان و جوانان شما در جبهه مقاومت حضور پیدا می‌کنند و با دشمنی که توسط آمریکا خلق شده بود می‌جنگند که نشان از غیرت آنها است.

وی با بیان اینکه موشک‌ها و سلاح‌هایی که در حال حاضر وارد اوکراین می‌شود برای اولین بار دست داعش بوده و با محدودیت بالا وارد ارتش دنیا می‌شود، خاطرنشان کرد: این سلاح‌ها توسط جنگجوهای وارد شده به این کشور استفاده می‌شود.

سردار فرجی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: استان ما استان با ارزشی است مسئولین ارزشمندی دارد و نیروگاه همدان جز نیروگاه‌های برتر کشور است و برای سومین سال مقام اول کشور را دارد.

وی با بیان اینکه مسئولین دولت آقای رئیسی باید بدانند مسئولیت سنگینی بر دوش آنها گذاشته شده است، گفت: مشکلات کشور با همت مسئولین، مردم و به ویژه جوانان برطرف خواهد شد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: با یک بار مطالعه دقیق پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان خارج از کشور متوجه می‌شویم که جمهوری اسلامی در حوادث اخیر باید در چه جایگاهی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه فرمانده تیپ در سوریه عکس شهید سردار همدانی را بالاتر از عکس حافظ اسد در اتاقش نصب کرده است وقتی از او علت را پرسیدیم گفت به خاطر حضور سردار همدانی در سوریه است که حافظ اسد ماندگار شده است، افزود: یادواره ۴۱ شهید مهندسی به همت دانشگاه صنعتی همدان در سال ۱۴۰۱ ذیل دومین کنگره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار