خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

پاسدار مظهر فداکاری است

رزن-فرمانده سپاه ناحیه رزن با تاکید بر اینکه پاسدار مظهر فداکاری است، گفت: پاسدار فقط در سپاه نیست و هر کس که از انقلاب دفاع و انقلابی عمل کند، پاسدار است.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۵۱
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲

سرهنگ داوود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: امام حسین (ع) به معنای واقعی کلمه پاسدار دین اسلام بود و ما هم به عنوان پاسدار دین و انقلاب باید راه حضرت را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در این راه از خون خود و خانواده خود برای پاسداری گذشت، تاکید کرد: ما هم در این مسیر با خون خود با انقلاب و امامین انقلاب عهد و پیمان بسته‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: پاسداران طی 43 سال از انقلاب در عرصه‌های مختلف تعهد خود را نسبت به انقلاب و امام (ره) و مردم عملی کرده‌اند که نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز پاسداران در مشکلات کشور در صف مقدم قرار دارند و با روحیه انقلابی در هر جا که ظاهر شدند موفق عمل کرده‌اند.

مهدوی با تاکید بر اینکه پاسدار مظهر فداکاری است، اظهار کرد: پاسدار فقط در سپاه نیست و هر کس که از انقلاب دفاع و انقلابی عمل کند، پاسدار است بنابراین هر کسی در هر لباسی و در هر جایگاهی که به وظایف خود به صورت انقلابی عمل کند، چه در حوزه سلامت، در حوزه اقتصاد و چه در حوزه نظامی و حوزه‌های دیگر پاسدار است.

وی با اشاره به عملکرد انقلابی سپاه پاسداران گفت: امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در خصوص عملکرد پاسداران فرمود من از سپاه راضی هستم و این نشان از حرکت صحیح پاسداران طی این ۴۰ سال در مسیر انقلاب و انقلابی‌گری است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در پایان گفت: الگوی همه ما به عنوان پاسدار شهید سلیمانی است اما برای رسیدن به آن قله باید مجاهدت کرد و به هیچ حد از تلاش قانع نبود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار