خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

هماهنگی اصل مهم در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/تجهیز طلاب به جریان شناسی

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه طلاب و روحانیون باید به جریان شناسی مسلح باشند، گفت: هماهنگی در جنگ ترکیبی دشمنان در راستای جهاد تبیین بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۴۱۹۹۰۰
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

هماهنگی اصل مهم در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن/تجهیز طلاب به جریان شناسیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در مراسم اعزام طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه استان سمنان به اردوی راهیان نور با بیان اینکه وقتی در مسیر حق باشیم دشمن نمی‌پسندند، چون مزاحم منافع آن‌ها هستیم، اظهار کرد: دشمن وقتی سیطره بر منابع ما داشت امام راحل به همت نیروی مردمی سیلی محکم به آمریکا زد و آن‌ها از کشور بیرون کرد و آن‌ها شروع به توطئه کردند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان افزود: اول جنگ سخت را به ما تحمیل کردند و بعد جنگ نرم را شروع کردند که بیش از ۱۰ سال بود و باز هم به آنچه می‌خواستند نرسیدند و بعد جنگ اقتصادی را تحمیل کردند که به نتیجه نرسیدند، هر چند صدمات اقتصادی مردم را اذیت کرد که البته ما خود مقصر بودیم که انتخاب ناصحیح انجام دادیم.
او با اشاره به سخن تمام راحل که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» گفت: اگر هم می‌بینید مشکلاتی ایجاد می‌شود، آمریکایی‌های داخلی انجام می‌دهند که دنبال منافع خود هستند و امروز طلبه باید جریان شناسی یاد داشته باشد تا بتواند درست تشخیص دهد و روشنگری نماید.
حسینی دیباجی با اشاره به جنگ شناختی و ادراکی و جنگ ترکیبی دشمن، تصریح کرد: در مقابله با دشمن در این جنگ باید هماهنگ باشیم و دشمن اگر با ما در تقابل است باید بدانیم در مسیر درست حرکت می‌کنیم و اگر از ما تعریف می‌کنند باید بدانیم مسیر را درست نمی‌رویم.
او ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس تمام ایران یک خانواده شده بودند و مردم این جنگ را با توجه به تحریم‌های همه جانبه دشمنان چرخاندند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه جبهه سختی داشت، مجروح شدن و اسیر شدن و شهادت داشت، اما انسان‌ها حال و عشق بازی می‌کردند، اضافه کرد: رهبر انقلاب می‌فرماید، در منطقه راهیان نور محل عروج و پرواز ارواح طیبه شهدا به خداست و دفاع مقدس گنجینه است و باید قدردان باشیم.
او به سخن امام راحل در باب شهدا و اینکه امامزادگان عشق هستند، نیز اشاره کرد و گفت: باید از شهدا کمک بخواهید تا در مسیر جهاد تبیین مسلح و آماده شویم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
در این برنامه قریب به ۵۰ طلبه و روحانی بسیجی حوزه‌های علمیه استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
این اقدام به همت سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون استان سمنان و همکاری مدیریت حوزه‌های علمیه استان سمنان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار