خبرهای داغ:

پاسداران خود را خادم مردم می دانند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: پاسداران خود را خادم مردم می دانند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۷۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: در بیان جایگاه پاسداران همین بس که شهید مرتضی مطهری فرموده اند« پاسداران آگاهانه انتخاب می کنند، شجاعانه می جنگند، غریبانه زندگی می کنندو مظلومانه به شهادت می رسند».

وی بیان کرد: افتخاری بزرگ تر از اینکه پاسداران افتخار خدمت رسانی به مردم را دارند و خود را خادم مردم می دانند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: یکی از افتخارات پاسداران این است که روز ولادت امام حسین (ع) به نام بزرگ پاسدار اسلام یعنی اباعبدالله الحسین (ع) نامگذاری شده است.

راسخی گفت: پاسداران با تأسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) از بدو تأسیس این نهاد انقلابی و مردمی تا به امروز مدافع ارزشها و آرمان های انقلاب و نظام بوده و هستند و در ولایتمداری و خدمت رسانی صادقانه به مردم همواره پیشگام و پیشتاز بوده اند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه شعبان قرار داریم باید فرصت را غنیمت بشماریم و خود را برای ماه بندگی خدا یعنی ماه رمضان آماده کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار