خبرهای داغ:
مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

توجه راویان دفاع مقدس در فضای مجازی به جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باید با دشمن در فضای مجازی جنگید، فضای مجازی تأثیر دارد و باید مسائل سیاسی روز را دانست و در کنار روایتگری بیان کرد.
کد خبر: ۹۴۱۸۵۲۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار مسجدی در دوره توانمندسازی راویان دفاع مقدس استان سمنان سردار شهید محمد شعبانی با محوریت جهاد تبیین، در مرکز فرهنگی آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه این دوره براساس منویات رهبر انقلاب در راستای جهاد تبیین شکل گرفته است، افزود: دغدغه رهبر انقلاب روایتگری است و تاکیدات ایشان این است که نسل جدید آثار دفاع مقدس را حفظ و انتقال دهند و باید خاطرات را مکتوب و ضبط کرد.
مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باید روایت درست و صادقانه باشد و اگر ما روایت نکنیم دشمن روایت می‌کند و آنطور که می‌خواهد تعریف و تحریف می‌کند.
او با تاکید بر اینکه ما باید رسالت خود را به خوبی ادا کنیم و امروز تکلیف ما از دوران دفاع مقدس سنگین‌تر است، به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بیان روایت تسخیر لانه جاسوسی و طبس اشاره کرد و افزود: رهبری در این موارد گلایه کردند که توجه نمی‌شود و باید در کتاب‌های درسی آورده شود.
مسجدی تاکید کرد: اگر نبود امداد‌های غیبی در جبهه، ما به توفیقات نمی‌رسیم و اخلاقیات و معنویت و بصیرت در جبهه باید در روایات مورد توجه قرار گیرد و بیان شود و رهبری انقلاب تاکید دارند.
او به جنگ روایت‌ها اشاره کرد و افزود: باید با دشمن در فضای مجازی جنگید، فضای مجازی تأثیر دارد و باید مسائل سیاسی روز را دانست و در کنار روایتگری بیان کرد.
مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: توان ایمان و توکل به خدا و مدیریت ولایت فقیه در جنگ و فتنه‌ها سبب ایستادگی ملت ماست و باید راویان اشاره کنند و باید نکات کلی به جنگ و سبک زندگی شهدا و استان در دفاع مقدس در روایت‌ها بیان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار